صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین چسبیده به بافت در چمستان

فروش زمین چسبیده به بافت در چمستان

528

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
572،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18313
زمین
220 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین چسبیده به بافت در چمستان

 

 با سلام خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۲۲۰ متر زمین سند دار و شهرکی در منطقه جنگلی چمستان؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در چمستان را دارید، ما را تا انتهای این آگهی، با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

زمین های سرسبز و خوش آب و هوای شهرهای استان مازندران، علاوه بر طبیعت بی نظیر خود، از لحاظ سرمایه گذاری نیز یک گزینه مناسب به نظر می‌رسند؛ در سال‌های اخیر به دلیل کاهش ارزش ریالی کشور، قیمت زمین و املاک به صورت انفجاری افزایش یافت! در نتیجه بسیاری از مردم به جای پس انداز پول نقد در بانک ها اقدام به خرید زمین در شمال کردند؛ زمین های موجود در شمال، اعم از کشاورزی، مسکونی و ... در واقع، اگر به صورت اصولی خریداری شوند؛ از چندین لحاظ برای صاحب زمین پرسود خواهند بود؛ زیرا این زمین‌ها معمولاً مورد کشت محصولاتی مانند مرکبات یا سبزیجات قرار می‌گیرد، که پرسود و پر تقاضا می باشند؛ همچنین اگر زمین کشاورزی در منطقه ای واقع شده باشد، که آن منطقه رشد و ترقی یابد قیمت کلی زمین نیز با رشد قابل توجهی مواجه خواهد شد.

خرید زمین در شمال، در کنار خرید باغ در شمال و خرید ویلا در شمال، یک گزینه رقابتی محسوب می‌شوند؛ هرکدام از این ها متقاضیان خاص خود را دارند؛ برخی از مشتریان با توجه به هدف خود سرمایه شان را، به خرید ویلا اختصاص می‌دهند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند، باغ میوه و مرکبات داشته باشند؛ تمام این گزینه ها در کوتاه مدت یا بلند مدت سود آور خواهد بود و منزله ارزشمند شدن ملک و مستقلات است.

این زمین در شمال کشور، استان مازندران و شهر چمستان، قرار دارد؛ چمستان، جزو شهر جنگلی و برند، محسوب می شود که مسافران زیادی را از سراسر کشور به سوی خود کشانده است؛ و اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین می باشد.

متراژ این زمین ۲۲۰ متر می باشد، و بر زمین ۱۰ متر می باشد انشعابات این زمین از جمله آب، برق و گاز، سر زمین می باشد، و شما به راحتی می توانید از انشعابات این زمین استفاده کنید.

این زمین به صورت شهرکی می باشد، و شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مداربسته می باشد، و شما با خیال راحت می توانید در آن زمین ساخت را شروع کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین شهرکی را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می دهیم.

این زمین جنگلی، دارای سند تک برگ می باشد و شما هیچ مشکلی بابت سند نخواهید داشت و این سند در دفترخانه به اسم شما می شود و خیال شما از نظر مشکل دار بودن زمین آسوده می شود؛ اگر شما عزیزان مایل به خرید زمین سنددار هستید، ما به شما این زمین را معرفی میکنیم.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18313
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه