صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین جنگلی در چمستان

فروش زمین جنگلی در چمستان

520

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
1،302،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18384
زمین
310 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین جنگلی در چمستان

 

 

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۳۱۰ متر زمین مسکونی، داخل شهرک برند در شهر چمستان؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این زمین در شهر چمستان واقع شده است، چمستان یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال کشور است، آب و هوای شمال، نزدیکی به دریا و جنگل از جمله جاذبه‌های این خطه سرسبز است؛

خرید زمین در این دیار سرسبز مجالی برای زندگی در اختیار هموطنان عزیز می گذارد؛ چمستان در غرب مازندران واقع شده است، و چون نگینی در این خطه می درخشد؛ جنگل های کهن این منطقه، مقصد بسیاری از طبیعت گردان است؛ موقعیت جغرافیایی این منطقه باعث شده است، که هر سال بر تعداد کسانی که می خواهند در این منطقه زمین داشته باشند، افزوده شود؛ اگر شما عزیزان در فکر خرید زمین در چمستان هستید، ما به شما این زمین و این منطقه را پیشنهاد می دهیم.

همانطور که گفته شد خرید زمین در چمستان می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند باشد؛ با گذر زمان بر تعداد خریدارانی که به این منطقه علاقه نشان می دهند افزوده می شود، این به معنی افزایش ارزش ملک شما خواهد بود؛ اما پیش از آن که با خرید زمین در این منطقه به جمع مالکان این خطه سرسبز بپیوندید، بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید؛ اگر شما همراهان گرامی قصد خرید زمین جنگلی را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می دهیم.

شما باید برای خرید زمین در شمال امکانات ملک را از نزدیک بررسی کنید یعنی از سلامت تجهیزات و تأسیسات ساختمانی اطمینان حاصل کنید به دسترسی ملک به مناطق شهری دریا و جنگل را بررسی کنید و اگر شما با دقت زمینی را خریداری کنید، می توانید صاحب سود زیادی شوید و ملک را به راحتی می توانید بفروشید.

متراژ این زمین ۳۱۰ متر می‌باشد که در یک شهرک برند و در یک منطقه برند جنگلی واقع شده است اگر شما عزیزان قصد خرید زمین شهرکی را دارید ما به شما این زمین شهرکی را معرفی می کنیم؛

انشعابات این زمین از جمله آب، برق و گاز، بر سر زمین قرار دارد، و شما به راحتی می‌توانید برای گرفتن کنتور اقدام کنید.

نقطه قوت این زمین، داشتن سند تک برگ است، و شما هیچ مشکلی از نظر سند نخواهید داشت؛ اگر شما عزیزان مایل به خرید زمین سنددار هستید، پیشنهاد می کنیم، این فرصت را از دست ندهید، و این زمین را خریداری کنید.

یکی شرایط دیگری که این زمینه دارد شرایط پرداخت آن است یعنی شما نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساطی پرداخت کنید؛ یک موضوع دیگر این است، که شما می توانید معاوضه هم کنید، یعنی به اندازه قیمت ماشین کسر می شود، و الباقی را نقدا پرداخت می کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین اقساطی را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می کنیم.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق اطلاعات بیشتر که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشد؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با همکاران ما، در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18384
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه