صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش فوری زمین شهرکی پلاک 1 جنگل

فروش فوری زمین شهرکی پلاک 1 جنگل

95

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،350،000،000 تومان
کد ملک 24658
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش فوری زمین شهرکی پلاک 1 جنگل



اگر به دنبال خرید زمینی شهرکی با ویژگی‌های استثنایی هستید، اینجاست! ویلا دنیز، با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش املاک در مناطق مازندران، آمل، چمستان، نور و نوشهر، زمینی فوق العاده را برای شما فراهم کرده است.

فروش زمین شهرکی با پلاک 1 جنگل را معرفی می‌کنیم. این زمین دارای دو پلاک 300 متری است که به شما فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه گذاری در منطقه جنگلی و طبیعتی فراهم می‌کند.

مهمترین ویژگی‌های این زمین عبارتند از:


- پلاک اول جنگل: با ورود به این شهرک شما از طبیعت بکر و جذاب جنگل لذت خواهید برد. این فرصت خاص، با قرار گرفتن پلاک در محلی منحصر به فرد و زیبا، به شما امکان ایجاد یک سرسبزی استثنایی را می‌دهد.


- دسترسی به رودخانه: این زمین فوق العاده دارای دسترسی آسان به رودخانه است. این امکان به شما می‌دهد تا از آب و هوای دلپذیر رودخانه لذت ببرید و به یک منظره آرامش‌بخش رویاپردازی کنید.


- ویو دریا: از این زمین شما به یک منظره زیبا و بی‌نظیر از دریا دسترسی خواهید داشت. امکان لذت بردن از آب‌های آبی و فراگیر دریا را در دست خواهید داشت و به امواج و خلوتی لحظه‌هایی زیبا را تجربه خواهید کرد.


- بافت مسکونی: این زمین دارای بافتی مسکونی است که شما را به ساخت خانه رویایی خود دعوت می‌کند. فضایی مناسب و آرام برای ساخت یک خانه یا ویلا با تمامی امکانات را در این زمین شهرکی فراهم کنید.


- دارای انشعابات: این زمین دارای انشعابات آب، برق و گاز می‌باشد. امکانات ضروری برای ساخت و ساز و خدمات را می‌توانید به سادگی در این زمین فراهم کنید.

فقط با قیمتی استثنایی، فروش این زمین شهرکی پلاک 1 جنگل را به شما اعلام می‌کنیم. تنها 4 میلیون و پانصد هزار تومان برای هر متر مربع این زمین عالی پیشنهاد می‌شود. این فرصت منحصر به فرد به شما امکان می‌دهد تا با سرمایه گذاری در این زمین، به یک سودآوری قابل توجه دست یابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن این زمین فوق‌العاده، با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید. ما با تجربه و دانش خود در زمینه املاک و مستغلات، در هر مرحله از خرید و فروش شما را همراهی خواهیم کرد و بهترین تجربه سرمایه گذاری را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

با ویلا دنیز، بهترین فرصت‌ها را برای خرید زمین شهرکی در مناطق شمالی تجربه کنید. تماس بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.

7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال

خرید زمین داخل شهرک در شمال

عدم فروش زمین با بافت غیر مجاز_ عدم فروش زمین با متریال غیر مجاز


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24658
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه