صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین مسکونی برای ساخت در مازندران

فروش زمین مسکونی برای ساخت در مازندران

597

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
1،050،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18443
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین مسکونی برای ساخت در مازندران 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۳۰۰ متر زمین شهرکی و سند دار، در منطقه جنگلی چمستان؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در چمستان را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

اگر با خرید زمین در شمال امیدوار هستید که ویلای رویایی خود را بسازید، حتماً به فکر این خواهید بود، که یک زمین با شرایط عالی با کاربری مسکونی در یک منطقه فوق العاده پیدا کنید؛ ممکن است قبلا جستجو کرده باشید، اما مطمئنم گزینه‌های زیادی را به شما معرفی کرده اند که در مناطق مختلف بوده، و قیمت های متفاوتی هم داشته اند.

برای خرید زمین، معمولاً قیمت ارزان، یا قیمت های فوق العاده گران، اعلام می شود؛ اما این نکته بسیار مهم است، که ممکن است، در شرایط خاص برای خرید زمین در چمستان، با محدودیت های قابل توجهی مواجه شوید.

به عبارت کلی، پیشنهاد می کنیم، باید ها و نباید هایی را برای خرید زمین در مازندران بررسی کنید، تا بتوانید آن چیزی را که به دنبال آن هستید، سریع‌تر پیدا کنید، در کنار شما هستیم و تصمیم داریم ترفندهایی را در این مورد اشاره کنیم که شاید کمتر به آن پرداخت شده است.

چمستان در قلب مازندران واقع شده است، و چون نگینی در این خطه می‌درخشد؛ جنگل های کهن این منطقه، مقصد بسیاری از طبیعت‌گردان است؛ چمستان در شهر نور قرار دارد، موقعیت جغرافیایی مطلوب این منطقه باعث شده است، که هر سال بر تعداد کسانی که می خواهند در این منطقه سرمایه گذاری کنند، بیشتر شود؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی در چمستان را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می دهیم.

خرید زمین در چمستان می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند باشد، با گذر زمان بر تعداد خریدارانی که در این منطقه علاقه نشان می‌دهند، افزوده می‌شود. این به معنای افزایش ارزش ملک شما خواهد بود.

متراژ این زمین ۳۰۰ متر می باشد؛ که در یک منطقه جنگلی و داخل بافت مسکونی قرار دارد؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق و گاز، سر زمین قرار دارد؛

این زمین بصورت شهرکی می باشد، و دارای نگهبانی ۲۴ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین شهرکی را دارید، این زمین، پیشنهاد ما به شماست.

این زمین دارای سند تک برگ می باشد، و شما می توانید بدون هیچ مشکلی این زمین را خریداری کنید، و صاحب این زمین جنگلی شوید، اگر شما همراهان ویلا دنیز مایل به خرید زمین سنددار را هستید، این زمین را به شما معرفی می کنیم‌.

یکی از شرایط خوبی که این زمین دارد، شرایط پرداخت آن است، یعنی شما نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین اقساطی را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18443
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه