صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین در بهترین لوکیشن در شمال

فروش زمین در بهترین لوکیشن در شمال

620

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
1،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18453
زمین
500 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین در بهترین لوکیشن در شمال 

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان، عزیز و محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۵۰۰ متر زمین جنگلی، در لوکیشنی عالی، در شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در چمستان را دارید، ما را تا انتهای این آگاهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

اگر شما عزیزان به دنبال فرصتی برای خرید زمین در چمستان هستید، ما به شما تبریک میگوییم! چمستان، یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمال کشور است؛ آب و هوای شمال، نزدیکی به دریا و جنگل، از جمله جاذبه‌های این خطه سرسبز است؛ مردم سراسر ایران به خرید زمین در این منطقه می‌اندیشند. اگر شما عزیزان قصد خرید ‌زمین در شمال را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می دهیم.

چمستان در آغوش کوهها و جنگلها آرام گرفته است؛ می توان این منطقه را، طلایی سبز، در خط ساحلی معرفی کرد؛ چمستان نور، در چند قدمی دریا، شما را به پهنه گسترده جنگل هایی می کشاند، که تا چشم کار می‌کند، گونه‌های متفاوت گیاهی را در خود جای داده اند؛ اگر شما هم قصد خرید زمین جنگلی را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین می باشد.

به طور کلی خرید زمین با هر نوع کاربری، یک سرمایه گذاری بلند مدت است؛ اغلب مردم تمایل دارند، در بازار سهام شرکت کنند، که میزان ریسک و پاداش بالا است و بازده زیاد در زمان کوتاه می دهد؛ در علم حسابداری به اقتصاد خرید املاک، خرید ویلا، چه خرید زمین، می توان جزو سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفت.

سرمایه گذاری در املاک از روش‌های سنتی سرمایه‌گذاری در ایران است که در برخی سال ها همراه با سود زیاد و در برخی از سال ها نیز کم رونق و در رکود بوده است؛ اما در بدترین شرایط ممکن، هیچ وقت ارزش ملک از آن قیمتی که خریداری شده، پایین نمی آید؛ اما با توجه به موقعیت ملک و منطقه ای که خرید می کنید، ممکن است با توجه به تورم بالا در کشورمان ارزش آن ملک در عرض یک ماه دو برابر شود، یا ممکن است در عرض یک سال به سود دلخواه تان برسد؛  پس با توجه به ملکی که خریداری می کنید، می توان گفت آن سرمایه‌گذاری بلندمدت است یا کوتاه مدت.

متراژ این زمین ۵۰۰ متر می باشد، که دور آن، به وسیله دیوار کاملا محصور می باشد؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق و گاز، سر زمین قرار دارد.

این زمین به صورت شهرکی می باشد؛ و از طرفی دیگر، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد، و شما هیچ نگرانی بابت امنیت زمین نخواهید داشت؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین شهرکی را دارید، ما به شما این زمین را معرفی می کنیم.

این زمین جنگلی دارای سند تک برگ می باشد؛ و شما به راحتی می توانید، این زمین را بدون هیچ نگرانی و دردسری خریداری کنید، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین سنددار را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین جنگلی می باشد.

مزایای خوبی در این زمین دارد، شرایط پرداخت آن است؛ یعنی شما نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید، و اگر شما هم قصد خرید زمین اقساطی را دارید، این زمین پیشنهاد ما به شما می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق، درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18453
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه