صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش فوری زمین جنگلی شهرکی در نور

فروش فوری زمین جنگلی شهرکی در نور

100

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،500،000،000 تومان
کد ملک 24671
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش فوری زمین جنگلی شهرکی در نور


در صورتی که به دنبال خرید یک قطعه زمین جنگلی شهرکی در منطقه زیبای نور هستید، ما یک فرصت منحصر به فرد را برای شما داریم. ویلا دنیز با سابقه چندین ساله در زمینه املاک و مستغلات در مناطق آمل، چمستان، نور، محمودآباد و نوشهر، بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات زمین مورد فروش عبارتند از:
- 300 متر مربع زمین: این قطعه زمین با مساحتی معتبر و مناسب به میزان 300 متر مربع عرضه می‌شود. این مساحت کافی برای ساخت و ساز یک ویلا یا خانه در محیط جنگلی آرام و دلنشین است.
- دو بر: زمین دو بر موقعیت عالی دارد که به شما امکان دسترسی آسان و ورود به زمین را فراهم می‌کند. همچنین، این ویژگی به شما امکان ایجاد ورودی جداگانه و دسترسی به طبیعت و جنگل را می‌دهد.
- ویو جنگل: زمین مورد نظر دارای ویوی زیبا و دلنشینی از جنگل است. این ویژگی طبیعی زمین را تکمیل کرده و فضایی آرام و آرامش بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.
- دور ساخته شده شهرکی: زمین در یک شهرک جنگلی قرار دارد که امکاناتی مانند امنیت، تأسیسات و خدمات مشترک را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از امکانات این شهرک جنگلی استفاده کنید و زندگی رویایی خود را در میان طبیعت بسیار زیبا و دست نخورده تجربه کنید.
- قیمت فوق‌العاده: با توجه به فرصت فوری فروش، هر متر مربع این زمین را با قیمت استثنایی 5 میلیون تومان عرضه می‌کنیم. این قیمت فوق‌العاده به شما امکان سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور را در یک مکان زیبا و استثنایی می‌دهد.

نور یکی از شهرهای جنگلی در مازندران است که طبیعت زیبا، هوای خنک و فضای آرام و آرامش بخشی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. در سالهای اخیر، نور به یک مقصد محبوب برای توریست‌ها و گردشگران تبدیل شده است. با خرید زمین در این منطقه زیبا، شما می‌توانید از طبیعت، جاذبه‌های گردشگری و امکانات محلی بهره‌برداری کنید و به سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآوری دست یابید.

خرید زمین در شمال حتی با 100میلیون پیش پرداخت توسط تیم ویلا دنیز

زمین های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سال های آتی

اقدامات لازم برای خرید زمین در شمال

 

7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال

 


با ویلا دنیز، بهترین فرصت‌ها را برای خرید زمین جنگلی شهرکی در نور تجربه کنید. تماس بگیرید و این فرصت را از دست ندهید. ما در خدمت شما هستیم تا اطلاعات بیشتری راجع به این زمین و سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق زیبای مازندران را به شما ارائه دهیم.

با ویلا دنیز، بهترین فرصت‌ها در دستان شماست. منتظر تماس شما هستیم.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24671
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه