صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش 2 قطعه زمین جنگلی در نوشهر

فروش 2 قطعه زمین جنگلی در نوشهر

720

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19947
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش 2 قطعه زمین جنگلی در نوشهر

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه!

فایل های متنوعی در سایت ویلا دنیز برای  خرید زمین در شمال موجود می باشد، که شما خریداران عزیز بر اساس علایق و خواسته خود می توانید، اقدام به خرید زمین در شهرهای شمال و در استان مازندران نمائید، اما این فایل مورد نظر یکی از پیشنهادهای فوق العاده از سوی مشاوران مجرب ویلا دنیز به شما عزیزان می باشد، زیرا این ملک در یکی از شهرهای برند و توریستی نوشهر با امتیازات بینظیر قرار دارد.

خرید زمین جنگلی در شمال، متقاضی زیادی دارد، و افراد زیادی به دنبال خرید این نوع زمین هستند؛ این زمین در شهر جنگلی و همینطور ساحلی، نوشهر قرار دارد، و این شهر یکی از شهر های برند و مسافر خیز در غرب مازندران می باشد؛ خرید زمین در نوشهر گزینه خوبی برای سرمایه گذاری می باشد.

 

این زمین جنگلی، سند دار بوده و اسناد آن به صورت کامل تک برگ، عرصه و اعیان و همچنین سند آن به صورت شش دانگ می باشد، که مالکیت ملک بعد از معامله انتقال داده می شود، و شما خریداران محترم خیالتان بابت این زمین از لحاظ سند میتوان راحت باشد، و آسوده میتوانید این زمین جنگلی را خریداری کنید.

برای مشاهده و خرید زمین سند دار دیگر، کلیک نمایید.

 

این زمین دارای کاربری مسکونی می باشد. زمین ها با توجه به بافتی که دارند، دارای کاربری مشخص تجاری، مسکونی و یا تلفیقی هستند؛ در واقع می توان چنین گفت که کابری زمین مشخص می کند، که مالک اجازه انجام چه نوع فعالیتی را بر روی زمینش دارد؛ یعنی این که امکان ساخت ویلا روی زمین های با کابری کشاورزی در شمال کشور وجود ندارد، و یا ساخت مجتمع های تجاری روی زمین های با کاربری مسکونی ممنوع است.

این زمین به دو صورت و قطعه 300 متری  340 متری به فروش می رسد. که هر متراژ برای ساخت یک ویلا فلت یا دوبلکس بسیار مناسب می باشد. شما حتی اگر ویلایی با بنای 150 متر در آن بسازید باز هم دارای حیاطی بزرگ خواهید بود که در آن می تانید استخر و... در  آن احداث نمائید.

ساخت ویلا در شمال نیز مزایایی دارد، که بسیاری از افراد را متقاعد به پذیرش هزینه‌های بیشتر آن می‌کند. برای ساخت ویلا در شمال  با کمک یک معمار و متناسب با سلیقه و نیازهای خود و شرایط جغرافیایی ملک اقدام به طراحی خانه رویایی خود کنید.

پیشنهاد سایت ویلا دنیز این است در خصوص ساخت ویلا در شمال، مقاله ( چالش های ساخت ویلا در شمال ) مطالعه نمائید.

 

مشخصات و امکانات کلی این زمین مسکونی در نوشهر:

زمین نوشهر چلندر 

 2 قطعه زمین با کاربری مسکونی ۳۰۰ و ۳۴۰متری   

دارای سند تک برگ

عرصه عیان

شمالی جنوبی   

 

قبل از خرید زمین در نوشهر می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمائید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
با تشکر از همراهیتان. 

محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

زمین - باغ های مشابه