صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / خرید زمین 360 متری مسکونی خوش قواره در جاده دریا

خرید زمین 360 متری مسکونی خوش قواره در جاده دریا

129

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
کد ملک 24656
زمین
360 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین 360 متری مسکونی خوش قواره در جاده دریا

شما به دنبال یک زمین مسکونی منحصر به فرد و خوش قواره هستید؟ سایت ویلا دنیز با مدیریت خانم پاکدل در مازندران آماده ارائه خدمات به شماست. با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش املاک در شهرهای آمل، چمستان، محمودآباد، نور و نوشهر، ویلا دنیز بهترین گزینه برای شماست.

ما در ویلا دنیز، باور داریم که خانه‌ای از آرامش و راحتی را به شما می‌بخشیم و به همین دلیل، به دنبال زمینی استثنایی برای شما گشته‌ ایم. زمینی به مساحت 360 متری را در نظر بگیرید که در جاده دریا واقع شده است. این منطقه منحصر به فرد باعث شده تا زمینی ارزشمند و جذاب برای سرمایه گذاری و ساخت خانه رویایی شما باشد.


این زمین، با خوش قواره بودن و موقعیت استثنایی خود، یک فرصت برای سرمایه گذاری مناسب در نظر گرفته شده است. با قیمت فقط 5 میلیون تومان، شما می‌توانید به صاحب این زمین بزرگ و مسکونی تبدیل شوید. زمین دارای دو قواره 180 متری است که با بهر 8 متری مشخص شده‌اند. جاده دریا ایزدشهر، این زمین را به یک انتخاب بی‌نظیر تبدیل کرده است.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در شمال کشور هستید و خرید زمین را در نظر دارید، با ویلا دنیز تماس بگیرید. ما زمین‌های متنوع و با قیمت‌های مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. با تجربه و دانش ما در زمینه املاک و مستغلات، می‌توانیم به شما در انتخاب و سرمایه گذاری مناسب کمک کنیم.

با قیمتی فوق العاده مناسب، شما می‌توانید این زمین را به تنهایی خریداری کنید. تنها با 5 میلیون تومان، شما می‌توانید صاحب این زمین بزرگ و مسکونی شوید. این زمین دارای دو قواره 180 متری است، که با بهر 8 متری مشخص شده‌اند. همچنین، جاده دریا ایزدشهر، محل واقعیت و مزیت این زمین است.

ایزدشهر یکی از شهرهای زیبا و جذاب استان مازندران در شمال ایران است. با فاصله‌ای کمتر از 7 کیلومتر از شهر نور و 8 کیلومتر تا محمودآباد، این شهر در کنار دریای مازندران واقع شده است. مردم ایزدشهر از قومیت طبری هستند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند. جمعیت این شهر در سال 1395، حدود 7،439 نفر گزارش شده است.

این شهر در سال 1384 هجری شمسی به دلیل ادغام روستاهای بازارسر، ساروج‌محله و امیرآباد کناره از توابع دهستان ناتل کنار، بخش مرکزی شهرستان نور شکل گرفت و نام خود را از شهرک ییلاقی تفریحی ایزدشهر که در سال 1354 توسط شاهپور غلامرضا پهلوی ساخته شده بود، گرفت. شهرداری ایزدشهر نیز در تاریخ 12 بهمن 1384 تأسیس شد.

محلات اصلی ایزدشهر شامل امیرآباد کناره، بازارسر و سادات‌محله در قسمت شرقی و ساروج‌محله (سراج‌ محله) در قسمت غربی و شرقی است.

اگر شما هم به دنبال زمینی با موقعیت جغرافیایی برتر و امکانات بی‌نظیر هستید، این زمین در جاده ایزدشهر دقیقاً برای شما مناسب است. به ما تماس بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.

 

خرید زمین در شمال حتی با 100میلیون پیش پرداخت توسط تیم ویلا دنیز

اقدامات لازم برای خرید زمین در شمال


محدوده آدرس: ایزدشهر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24656
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه