صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین شهرکی با کاربری مسکونی در نوشهر

فروش زمین شهرکی با کاربری مسکونی در نوشهر

756

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،560،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20008
زمین
380 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین شهرکی با کاربری مسکونی در نوشهر

 
مشخصات و امکانات کلی زمین سنددار:

 

فروش زمین داخل شهرک چهل واحدی لوکس

کف شهرک سنگ فرش

قطعات شمالی جنوبی

با دید کامل جنگل

دارای سند مالکیت (در صورت ساخت به ویلا پایانکار تعلق‌میگیرد)

380 متر  مربع زمین

 

 

 

اگر برای خرید زمین در نوشهر فرصت کافی را اختصاص دهید، و تا پایان معرفی این آگهی با ما همراه باشید؛ مطمئن باشید این نوع معاملات واقعاً ارزش مالی زیادی خواهند داشت.

خرید زمین در نوشهر به شما آزادی عمل بیشتری می‌دهد. اگر بر روی خرید زمین در شمال سرمایه‌گذاری کنید، پول شما در مسیر صحیح و بدون ریسک و خطر هدایت می‌‌شود. خرید زمین، مشابه با  فعالیت در بازار بورس و سهام نیست که هر روز و هر لحظه، سرمایه شما به خطر بیفتد. وقتی یک زمین می‌خرید، هر زمان که تمایل داشته باشید آن را به قیمت بالاتر می‌فروشید. پروژه‌های بهره‌برداری هم برای شما پرسود خواهد بود.

اگر زمین بخرید، امنیت مالی شما بهتر تامین می‌شود. همه ما می‌دانیم که قیمت خرید زمین در شمال روز به روز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین اگر امروز یک زمین در نوشهر بخرید، یک سال یا ۵ سال آینده قیمت زمین چند برابر اکنون خواهد بود.

با خرید زمین در شمال، سرمایه‌گذاری شما در جهتی هدایت می‌شود که به تدریج، امکان بازگشت سرمایه و سود حاصل از آن وجود دارد. زمان، سهم بزرگی در سوددهی سرمایه‌گذاری شما خواهد داشت. ممکن است زمینی که امروز خریداری می‌کنید در چند ماه آینده ارزش چندانی نداشته باشد، اما مطمئن باشید که در چند سال آینده، ارزش بیشتری پیدا می‌کند.

یکی از عواملی که تصمیم‌گیری شما را برای خرید زمین در نوشهر ممکن است تحت تاثیر قرار دهد تغییرات یا پیامدهای احتمالی است که در بازار املاک شمال رخ می‌دهد. رکود خرید و فروش زمین در شمال و خرید ویلا در شمال بر این مسئله تاثیر مستقیم دارد.  

سرمایه‌گذاری با خرید زمین در نوشهر در بخش املاک و مستغلات شمال، ریسک زیادی به همراه دارد اما پر سود است. منظور از اینکه می‌گویم ریسک‌پذیر است این که اگر زمین نامناسب بخرید یا سند زمین دچار اشکالاتی باشد، ممکن است پول شما به هدر برود. برای جلوگیری از این مشکلات و گرفتار نشدن در موارد حقوقی املاک بهتر است از مشاوران املاک در منطقه نوشهر کمک بگیرید.


 

مجموعه ویلا دنیز  از برترین گروه مشاوران متخصص در سطح استان مازندران می باشد، که یکی از با سابقه ترین مجموعه  مشاوران است که در این حوزه به طور تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند.

این مجموعه با گروهی حرفه ای و کارآزموده می تواند بهترین همراهی باشد که در کنار خود داشته باشید تا با خیالی آسوده در این مسیر حرکت کنید و به آنچه که در ذهن دارید برسید.

تمام تلاش کادر این مجموعه این است تا بتوانید به بهترین شکل به هدف مورد نظرتان برسید و بتوانید یک سرمایه گذاری موفق در این خطه از کشور داشته باشید و به سود برسید.

برای خرید زمین در شمال کشور و رسیدن به نتیجه مطلوب کافیست به ما اعتماد کرده و با خانواده بزرگ ویلا دنیز هم قدم شوید...

شما سرمایه گذاران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمین با کد 20008  ، و اطلاع از سایر زمین های مسکونی در نوشهر به مشاوران ویلا دنیز از طریق بخش تماس با ما، ارتباط پیدا کنید.

 

 

 


محدوده آدرس: چلک

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20008
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه