صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین مسکونی با امکانات کامل در نوشهر

فروش زمین مسکونی با امکانات کامل در نوشهر

738

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20012
زمین
340 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین مسکونی با امکانات کامل در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این زمین شهرکی در مازندران:

منطقه چلندر

پای کوه و چسبیده به جنگل

دید کامل دریا و مناطق پایین دست

با  آب و هوا منظره بی نظیر

قطعات 340متر و‌ بیشتر

دارای: مشاعات از جمله زمین بازی و سالن ورزش

سردر و ورودی شکیل همراه با نگهبانی

کف شهرک آسفالت و جدول کشی 

آب و برق و گاز روی هر قطعه که از جمله تعهدات فروشنده می باشد

دارای سند مالکیت

اماده ساخت ویلا

 

 

 

از میان تمام شهرهایی که در مازندران وجود دارد، نوشهر، شکوه عجیبی دارد. دلیلش به تجاری بودن این شهر بر می‌گردد و در واقعیت این است که نوشهر توسط دریا و جنگل، محصور شده است. افرادی که می خواهند ویلایی در شهرک داشته باشند و آن ویلا را طبق سلیقه خود بسازند، می‌توانند نوشهر را در صدر اولویت‌هایشان بگذارند. این زمین واقع در نوشهر و در منطقه چلندر می باشد که در نقشه زیر قابل مشاهده می باشد.

زمین‌هایی که شهرکی خطاب می‌شوند، لازم است دارای سند معتبر باشند تا بتوانیم بعدها از مشکلات معامله زمین در امان بمانیم. این زمین‌ها با در بر داشتن جواز ساخت، شما را خاطرجمع می‌سازند که می‌توانید ساخت ویلا را استارت زده و زمین را به یک ویلای مسکونی تبدیل کنید.

زمین‌های شهرکی ممکن است حوالی ساحل یا جنگل های شمال واقع شوند، مواردی که چسبیده به جنگل‌اند ( مانند همین زمین شهرکی که در این آگهی معرفی نموده ایم)، مهم‌ترین ارمغانشان، طراوت طبیعت است، ابرها دائماً بر فراز چنین شهرک‌هایی جریان دارند و چشم‌انداز عالی، هدیه‌ای است که به دست صاحبان چنین زمین‌هایی می‌رسد.

این زمین‌ها، عموماً دارای جواز ساخت‌اند و کاربری آن‌ها از نوع زمین مسکونی، تعریف شده است. با علم به این که قرار است، چنین زمینی، محل اقامت و زندگی ما باشد، دسترسی زمین به مراکز و مناطق اطراف، ضرورت مهمی است. از چنین شهرک‌هایی انتظار می‌رود که دارای دسترسی مناسب و کوچه‌های آسفالت شده باشند، حتی مسیر‌های خاکی و پر شیب، خریدار را برای خرید این نوع زمین‌ها مردد می‌سازد. که این زمین شهرکی که در قطعات 340 متر و بیشتر در شهرکی لوکس واقع شده اند، که کف شهرک آسفالت شده و جدول کشی می باشد. و دارای زمین فوتبال و سالن ورزشی می باشد. همچنین سردرد آن گیت نگهبانی وجود دارد که ورود و خروج افراد در این شهرک کنترل شده و در نتیجه امنیت کامل را برای ویلاها به ارمغان می آورد.

آنچه بر سودآوری این زمین‌ شهرکی می‌افزاید، فضاسازی بی‌همتای آن شهرک است. مشاهده فضاسازی ممتاز، تصمیممان برای خرید زمین را قوی‌تر خواهد کرد. چنین زمینی در نگاه اول، این حس را در وجودمان نهادینه می‌سازند که ارزش خرید دارند.


 گروه مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان بازدید از این ملک با کد 20012 را پیشنهاد می دهند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاوران ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ما در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: چلندر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20012
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه