صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین مسکونی ارزان برای ساخت ویلا در چمستان

فروش زمین مسکونی ارزان برای ساخت ویلا در چمستان

848

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
750،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20030
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین مسکونی ارزان برای ساخت ویلا در چمستان

 

مشخصات و امکانات کلی زمین مسکونی ارزان در مازندران:

 زمین ۳۰۰متری

مناسب سرمایه گذاری

داخل پلاک های شهرکی

نزدیک جنگل

فاصله تا بافت ۵۰ متر

سند دار

خوش قواره

پلاک آخر شهرک

قیمت مناسب

تخفیف پای قرار داد

 

 

با خرید زمین در چمستان یک فرصت سرمایه‌گذاری بلند مدت را به دست آورده‌اید. اگر زمین شما کاربری مسکونی داشته باشد می‌توانید ویلا بسازید و به مرور زمان، ارزش زمین و ملک شما چند برابر می‌شود. اگر زمین شما کاربری کشاورزی داشته باشد یعنی می‌توانید محصولات زراعی بکارید و از فروش آن درآمد کسب کنید؛ اگر مجوز بهره‌برداری داشته باشید می‌توانید زمین کشاورزی را در چند سال آینده با چند برابر قیمت بفروشید.

خرید زمین در چمستان از نگاه دیگر نیز یک سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب می‌‌شود. اگر زمینی که خریداری می‌کنید در همسایگی شهرک‌های ویلایی در مناطق تفریحی و گردشگری یا نظایر این‌ها وجود داشته باشد به معنای این است که در چند سال آینده امکان توسعه منطقه وجود دارد و این نشان‌دهنده افزایش ارزش ملک شما خواهد بودلازم به ذکر است زمین معرفی شده در این آگهی، پلاک آخر شهرک ویلایی تهرانی نشین می باشد.

برخی از زمین‌ها در بافت روستایی قرار دارند و برخی دیگر از زمین‌های قابل فروش، خارج از بافت هستند. اولین چیزی که به آن توجه می‌کنید باید محدودیت‌های زمین باشد؛ یعنی مسیرهای دسترسی به زمین چگونه است، سند ملک، مسائل حقوقی پیرامون آن در چه وضعیتی قرار دارد. این زمین دارای سند شش دانگ بوده و با بافت هادی روستا 50 متر فاصله دارد. و مناسب برای گرفتن کاربری مسکونی می باشد.

 

بسیاری از صاحبان زمین برای اینکه ملک خود را بهتر و سریع‌تر بفروشند یک تخفیف حساب شده و فوق‌العاده بر روی قیمت زمین می‌گذارند. به طور مثال، فروشنده زمین در چمستان، قیمت فروش زمین خود را  با حدود نزدیک به 10 درصد یا ۲۰ درصد زیر قیمت اعلام می‌کند؛ چرا که ممکن است شرایط بازار املاک، رکود داشته و می‌خواهد به سرعت ملک خود را بفروشد. خرید زمین در این حالت یعنی شما یک زمین خوب را تهیه کرده‌اید و می‌توانید ساخت و ساز ویلا را آغاز کنید. اگر موقعیت زمین در چمستان عالی باشد و بتوانید با قیمت ارزانتر آن را پیدا کنید از هر نظر به نفع شما خواهد بود.


 

خرید زمین در چمستان در کنار یک مشاور املاک، یعنی شما زمانیکه به بازار وارد می‌شوید تا زمانیکه با فروشنده مذاکره کنید و حتی برای بهره‌برداری از زمین این مشاوران در کنار شما هستند. علاوه بر این، یک متخصص همراه شما است تا بتواند زمین مورد نظر را مطابق با آنچه که در نظر گرفته‌اید معرفی کند.  

برای اطلاعات بیشتر  از این زمین با کد می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاوران مجموعه ویلا دنیز در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ما در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20030
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه