صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین 210 متری داخل بافت مسکونی در چمستان

خرید زمین 210 متری داخل بافت مسکونی در چمستان

104

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
840،000،000 تومان
کد ملک 24704
زمین
210 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین 210 متری داخل بافت مسکونی در چمستان


در صورتی که به دنبال سرمایه‌گذاری در زمین‌های مسکونی هستید، فرصتی فوق‌العاده را از دست ندهید. ما با افتخار، زمینی به مساحت 210 متر مربع را در داخل بافت مسکونی چمستان به شما معرفی می‌کنیم. این زمین با موقعیتی عالی و قابلیت‌های فراوان، آینده‌ ای روشن و پربار را برای شما رقم خواهد زد.

"بافت مسکونی" به معنای منطقه یا مناطقی است که برای سکونت و زندگی افراد استفاده می‌ شوند. این مناطق عموماً شامل خانه‌ها، واحدهای مسکونی، زمین‌های مسکونی و سازه‌های مربوط به زندگی روزمره می‌باشند. بنابراین، وقتی دربارهٔ زمینی صحبت می‌کنیم که "داخل بافت مسکونی" قرار دارد، به این معنی است که زمین مورد نظر در منطقه‌ای قرار دارد که برای ساخت و ساز و استفاده مسکونی به‌کار می‌ رود و امکان سکونت در آن وجود دارد.


ویژگی‌های این زمین شامل زیر می‌باشد:

1. موقعیت مکانی: زمین مورد نظر در یک منطقهٔ بسیار امن و آرام در قلب بافت مسکونی چمستان قرار دارد. این موقعیت برای زندگی خانوادگی آرام و شاداب، بسیار مناسب است. همچنین، دسترسی آسان به خدمات عمومی، مراکز خرید، مدارس و مراکز بهداشتی در این منطقه، از دیگر ویژگی‌های برجسته آن است.

2. اندازه زمین: با مساحت 210 متر مربع، این زمین اندازه‌ای ایده‌آل برای ساخت یک خانهٔ رویایی یا احداث یک واحد مسکونی است. فضای کافی برای چیدمان مناسب و طراحی دلخواه شما وجود دارد.

3. قیمت مناسب: این زمین با قیمت فقط 4 میلیون تومان بر متر، به عنوان یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک ارائه می‌شود. قیمت مناسب آن، شرایط منحصر به فردی را برای خریداران جدید به ارمغان می‌آورد.

هر زمین، یک داستان دارد. این زمین نیز داستانی از رویاهای شما را می‌گوید. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ این زمین عالی و هماهنگی جهت بازدید، با ما تماس بگیرید. ما در "ویلا دنیز" آماده‌ایم تا شما را در خرید این زمین یاری کنیم وشما را راهنمایی کنیم تا از این فرصت بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا هماهنگی جهت بازدید، با "ویلا دنیز" در ارتباط باشید. تماس با ما؛ کلیک نمایید.

از انتخاب شما برای سرمایه‌گذاری در بافت مسکونی چمستان سپاسگزاریم. به امید موفقیت و خوشبختی شما در این تصمیم با ارزش.

7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال یا خرید زمین در تهران

بررسی خرید زمین در شمال در دوره رکود بازار


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24704
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه