صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / خرید زمین مسکونی ۳۶۰ متری در جاده دریا نور

خرید زمین مسکونی ۳۶۰ متری در جاده دریا نور

130

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
کد ملک 24525
زمین
360 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین مسکونی ۳۶۰ متری در جاده دریا نور


مجموعه ویلا دنیز به شما یک فرصت بی‌ نظیر برای خرید زمین مسکونی با مشخصات زیر در جاده دریا نور را ارائه می‌دهد:

🏞️ مشخصات زمین:
- مساحت: ۳۶۰ متر مربع
- قابلیت تبدیل به دو قطعه زمین ۱۸۰ متری
- با بهر۸ (ضریب ساخت و ساز)

🌍 موقعیت جغرافیایی:
- واقع در جاده دریا ایزدشهر، یکی از مناطق دلنشین و زیبای شمال ایران
ایزدشهر، مقصدی رویایی در شمال ایران!

از طبیعت بکر و سواحل زیبای شمال گرفته تا فرهنگ و آداب و رسوم محلی، ایزدشهر یکی از شهرهای ساحلی فوق‌ العاده در منطقه شمالی ایران است. هر ساله، این شهر هزاران مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌کند و یک مقصد محبوب برای تعطیلات و استراحت است.

این زمین واقع در ایزدشهر با آب و هوای خنک و معتدل، تمامی ویژگی‌هایی را دارد که یک مقصد ساحلی آرام و دلنشین باید داشته باشد. شناخته شده به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای تعطیلات تابستانی، ایزدشهر با سواحل زیبا، آب آشامیدنی دریا و فضایی آرام و آرامش‌بخش، تمامی ویژگی‌هایی را دارد که مسافرانی که به دنبال استراحت و تجدید نشاط هستند، به دنبالشان می‌گردند.

نور کجاست؟ و خرید ویلا در نور

مشاهده و خرید ویلا نور؛ کلیک نمایید.


و در این شهر زیبا و طبیعت‌ دوست، زمین مسکونی ۳۶۰ متری ما، به موقعیتی استثنایی قرار گرفته است. این زمین با مساحت بزرگ و در محیطی دلنشین و خوش آب و هوا قرار گرفته است. با مالکیت این زمین، شما به عنوان یکی از ساکنان این شهر زیبا، از تمامی امتیازات و مزایای محلی بهره‌برداری خواهید کرد.

بنابراین، این زمین ارزشمند در ایزدشهر، یک فرصت بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز در یکی از بهترین مقاصد توریستی شمال ایران است. به عنوان یک مسافران و خریداران علاقه‌ مند به ساحل و طبیعت، این زمین برای شما فرصتی مناسب برای ساخت ویلا یا خانه‌ی رویایی به دست می‌دهد.

از زیبایی‌ های طبیعی تا فرهنگ محلی، ایزدشهر شما را با زندگی شمالی آشنا خواهد کرد. با مالکیت این زمین در این لوکیشن بسیار ارزشمند، شما خواهید توانست از همه مزایا و معایب منطقه بهره‌برداری کنید و از زندگی شمالی آرامش بی‌نظیری را تجربه کنید.

💰 قیمت بسیار مناسب:
-متری فقط 5 میلیون تومان

با این زمین مسکونی، شما فرصتی منحصر به فرد برای ساخت ویلای خود در نزدیکی جاده دریا را دارید. موقعیت جغرافیایی عالی این زمین در نزدیکی دریا و مناظر زیبای شمال ایران، همراه با قیمت بسیار مناسب آن، این فرصت را برای خریداران علاقه‌مند به زندگی در محیطی دلنشین و طبیعی بی‌نظیر می‌سازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید از زمین مسکونی ۳۶۰ متری در جاده دریا نور، با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید. به وبسایت ما نیز مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24525
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه