صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / محمودآباد / خرید زمین نزدیک جاده اصلی فقط با 250 میلیون تومن

خرید زمین نزدیک جاده اصلی فقط با 250 میلیون تومن

110

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
250،000،000 تومان
کد ملک 24565
زمین
150 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین نزدیک جاده اصلی فقط با 250 میلیون تومن

 


با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ امروز با ما همراه باشید تا یک پلاک زمین ارزنده را بهتان معرفی کنیم.

🌳 خرید زمین نزدیک جاده اصلی با قیمت استثنایی فقط 250 میلیون تومان! 🌳


🏞️ موقعیت: این زمین با مساحت 150 متر و ابعاد 10 در 15 واقع در نزدیکی جاده اصلی قرار دارد. فقط با 250 میلیون تومان می‌توانید این فرصت را در دست بگیرید و زمینی در نزدیکی جاده دریا را به خود اختصاص دهید.

🌊 جاده دریا: این زمین دارای ارتباط عالی با جاده کلوده معروف است که یکی از مسیرهای ارتباطی مهم بین کمربندی آمل-چمستان و آمل-محمودآباد است. با داشتن این زمین، شما به راحتی می‌توانید به سواحل زیبای دریای شمال دسترسی داشته باشید.


🌄 دسترسی به کوه: این زمین با موقعیتی استثنایی واقع شده است که به شما امکان دسترسی آسان به کوه‌های فرسوده و طبیعت بکر منطقه را می‌دهد. می‌توانید از طبیعت آرامش‌بخش و مناظر دیدنی کوهستانی لذت ببرید.

🌊 دسترسی به دریا: این زمین در محلی قرار دارد که دسترسی سریع به سواحل زیبای دریای شمال را فراهم می‌کند. می‌توانید در هر لحظه به ساحل نزدیک شوید و از آب‌های آبی و فراوان دریا لذت ببرید.

🌲 دسترسی به جنگل: این زمین با ویوی خیره‌کننده‌ای از جنگل محیطی اطراف بهره‌مند است. شما می‌توانید به راحتی به جنگل‌های پوشیده شده و طبیعت آرامش‌بخش اطراف دسترسی داشته باشید و از صدای پرندگان و بوی تازگی درختان لذت ببرید.

مزایای خرید زمین مسکونی جنگلی در شمال کشور

نکاتی در مورد فروش زمین در شمال کشور



💰 قیمت استثنایی: این زمین با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، فقط با 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد. یک فرصت مناسب برای شما که به دنبال سرمایه‌گذاری هوشمندانه در زمین‌های شهرکی و جنگلی هستید.قیمت این زمین به واقعیت خاصی که دارد، بسیار ارزنده است. با فقط 250 میلیون تومان می‌توانید این زمین شهرکی جنگلی را به مال خود تبدیل کنید. این قیمت استثنایی با توجه به موقعیت فوق‌العاده و دسترسی به کوه، دریا و جنگل، فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

اگر به دنبال خرید زمینی با موقعیت استراتژیک و در دسترس برای ساخت و ساز در محیطی طبیعی و دلنشین هستید، این فرصت را از دست ندهید! با مشاوران ما در ویلا دنیز تماس بگیرید و زمین خوابیده خود را به ثبت برسانید.

📞 جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید، با ما تماس بگیرید.

🌐 وبسایت: www.viladeniz.com
☎️ شماره تماس: 

09106180328  

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24565
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه