صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش باغ پرتقال 3000 متری سنددار با مجوز ساخت

فروش باغ پرتقال 3000 متری سنددار با مجوز ساخت

129

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،900،000،000 تومان
کد ملک 24574
زمین
3000 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش باغ پرتقال 3000 متری سنددار با مجوز ساخت


فرصتی بی‌ بدیل در منطقه‌ای خاص و زیبا برای شما فراهم شده است. ما یک زمین باغ پرتقال به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع را با سندِ کامل و مجوز ساخت در اختیار شما قرار می‌دهیم. این زمین باغی چند ساله است و مجوز برای ساخت یک بنا و انشعابات را نیز دارا می‌باشد.

مزایای این زمین باغی عبارتند از:

۱. مساحت زیاد: با ۳۰۰۰ متر مربع زمین، شما به فضای بسیاری برای ایجاد باغ پرتقال و فعالیت‌های دیگر مرتبط با باغبانی دست خواهید یافت. این فضای بزرگ به شما امکان احداث بناها، فضای سبز و محوطه‌سازی زیبا را می‌دهد.

۲. مجوز ساخت: داشتن مجوز ساخت برای این زمین باغی یک مزیت فوق‌العاده است. شما می‌توانید با احترام به قوانین ساخت و ساز، بناهایی را بر این زمین احداث کنید و طبقه‌بندی‌های مختلفی را برای استفاده خود انجام دهید.

۳. سند عرصه و عیان: این زمین با داشتن سند عرصه و عیان که نشان دهنده مالکیت معتبر است، به شما اطمینان می‌دهد که این ملک به طور قانونی در اختیار شما خواهد بود.

 

- مجوز ساخت به چه معناست؟

مجوز ساخت به مجوزی اطلاق می‌شود که توسط مقامات مربوطه و معتبر صادر می‌شود و به فرد یا سازمانی که قصد ساخت یک ساختمان یا سازه را دارد، اجازه می‌دهد تا طبق ضوابط و مقررات ساخت و ساز و با رعایت استانداردها و قوانین مربوطه، اقدام به ساخت آن ساختمان یا سازه نماید.

بدون مجوز ساخت، افراد قانونی نمی‌توانند ساختمانی را احداث کنند و این مجوز در واقع تضمین می‌کند که ساختمان مورد نظر با معیارهای ایمنی، سلامتی و قوانین ساخت و ساز سازگار است. همچنین، مجوز ساخت به معنای قانونی بودن واقعیت ساختمان و پایبندی به مقررات مربوطه است و تضمین می‌کند که ساختمان در آینده مورد مشکل قرار نخواهد گرفت.

در مورد زمین باغ پرتقالی که ذکر کردید، مجوز ساخت نشان می‌دهد که شما مجاز هستید بر روی این زمین یک بنا احداث کنید، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه. این مجوز به شما اطمینان می‌دهد که ساختمانی که بر روی این زمین بنا خواهید کرد، قانونی و مجاز است و با استانداردها و مقررات ساخت و ساز سازگار است.
قیمت منحصر به فرد این زمین باغی فقط دو میلیون و سیصد هزار تومان متری است.

 

مشاهده و خرید زمین باغ دیگر در شمال؛ کلیک نمایید.

 

اگر شما عاشق باغداری و ایجاد یک محیط سبز و آرام هستید، این فرصت را از دست ندهید. با یک خرید هوشمندانه، به زندگی ایده‌آل خود نزدیک شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:  09106180328  

📌 آدرس:    مازندران - آمل-  خیابان نور -  100 متر قبل از روستای سایئج محله



بهترین و پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری را با این زمین باغ پرتقال داشته باشید. فرصت را از دست ندهید!


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24574
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه