صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین ۱۵۰ متری فقط با ۴۰۰ میلیون تومان

خرید زمین ۱۵۰ متری فقط با ۴۰۰ میلیون تومان

197

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
400،000،000 تومان
کد ملک 24598
زمین
150 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین ۱۵۰ متری فقط با ۴۰۰ میلیون تومان




اگر به دنبال فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری هستید، اینجاست! تیم مشاوران املاک ویلا دنیز با افتخار زمینی به متراژ ۱۵۰ متر مربع با قیمت استثنایی ۴۰۰ میلیون تومان برای فروش معرفی می‌کند.

مشخصات زمین:
- مساحت: ۱۵۰ متر مربع
- کاربری: سرمایه‌گذاری

این زمین با قیمتی فوق‌العاده مناسب و متراژ عالی، فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا در زمینه سرمایه‌گذاری خود موفق باشید. با استفاده از این زمین، شما می‌توانید به سرعت سرمایه خود را افزایش دهید و به منظور کسب سود، طرح‌های متنوعی را پیاده کنید.

 

خرید اقساطی زمین در شمال منطقی می باشد؟

مسلما بله، خرید اقساطی زمین در شمال به طور عمومی منطقی و معمول است. در مناطق شمالی کشور مانند استان‌های مازندران، گیلان و گلستان، بسیاری از فروشندگان زمین‌ها به خریداران امکان پرداخت به صورت اقساط را می‌دهند. این روش خرید اقساطی زمین می‌تواند برای افرادی که به صورت نقدی به مبلغ کل زمین دسترسی ندارند، فرصتی مناسب برای خرید ملک باشد.

اقساط زمین معمولاً بر اساس توافقات بین فروشنده و خریدار تنظیم می‌شود. این شامل مبلغ و تعداد اقساط، نرخ سود (در صورت وجود)، مدت زمان پرداخت و سایر شرایط قرارداد است. با امضای یک قرارداد معتبر و رعایت تعهدات قراردادی، خریدار می‌تواند زمین را با پرداخت اقساط منظم در طول زمان تملک کند.

قبل از هرگونه خرید اقساطی زمین، توصیه می‌شود با مشاوران املاک ویلا دنیز یا متخصصان حوزه مشاوره حقوقی یا مالی مشورت کنید تا شرایط و مقررات مربوط به خرید اقساطی را به طور کامل درک کنید و تصمیم‌گیری صحیحی انجام دهید.

با مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، شما می‌توانید مالک این زمین با متراژ ۱۵۰ متر مربع شوید. قیمت استثنایی و بسیار مناسب این زمین، به شما فرصتی مناسب را برای سرمایه‌گذاری و امتلاک زمین فراهم می‌کند.

با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، شما می‌توانید به صورت کامل این زمین را تهیه کنید و حق امتلاک کامل را به دست آورید. این قیمت عالی و ارزان، به شما امکان می‌دهد به عنوان یک سرمایه‌گذار یا به منظور سکونت در این منطقه، از این زمین بهره‌مند شوید.

با توجه به اینکه قیمت زمین‌ها و شرایط فروش ممکن است تغییر کنند، توصیه می‌شود با تیم مشاوران املاک ویلا دنیز در تماس باشید تا درباره قیمت و شرایط فعلی زمین به روزرسانی شده و جزئیات بیشتر مطلع شوید.


برای کسب اطلاعات بیشتر و قراردادن سفارش خرید، با تیم مشاوران املاک ویلا دنیز در تماس باشید.


تیم مشاوران املاک ویلا دنیز
تلفن: 09106180328

از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید و زمینی با متراژ عالی را برای سرمایه‌گذاری خود اختصاص دهید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24598
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه