صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا نما مدرن لوکس در نوشهر

خرید ویلا نما مدرن لوکس در نوشهر

580

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
13،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 15850
زمین
500 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن لوکس در نوشهر

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز.

فروش ویلا دوبلکس حومه نوشهر در مسیري با تنوع ویلاهای تهرانی نشین و ویلاهاي انگشت شمار بومی و منشعب از جاده اصلی به سمت جنگل به فاصله حدود کمتر از 1000 متر با دریا و در محیطی دنج و نزدیک به کوه و در یكی از بهترين مناطق نوشهر در سیاهرود در بین ویلاهای مجاور واقع شده است.
مساحت زمین این ویلا دوبلکس جنگلی فروشی در نوشهر حدود 500  متر با سازه دوطبقه به متراژ حدود 400 متر دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر مجهز به سند 6 دانگ و تک برگ و پایان کار  با نصب کنتورهای قانونی برق و گاز با امکانات تمام به خریدار چنین سبک ویلایی و خرید ویلا سند دار نزدیک دریا و پای کوه واگذار میگردد.

نمای ویلا طبق تصویر، سفید و مدرن با درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته و درب ریموت دار با حیاطی زیبا دلباز که با درختان بزرگ و کوچک فضا سازی شده و تراسی رو به حیاط که به محوطه با ویو درختان سبز جنگلی و ویو به کوهپایه جنگل و دریا همراه می باشد.
سیستم گرمایش ویلا با پکیج دیواری بوده و شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف در تمام قسمتهای داخل ویلا انجام گرفته، سیستم سرمایشی در این ویلا با کولر اسپلیت میباشد.
فروش ویلا در شهرک در نوشهر و به طور کل در شمال جزو پرفروش ترین سبك و نقشه ویلا ميباشد، چرا که بزرگی بیش از حد ویلا در نقشه های دوبلکس و .... مشكلات و هزینه و نگهداری خاص خود را دارد و همینطور ویلاهای کوچکتر در نقشه های فلت و نیم دوبلکس و نیم پیلوت کفاف خانواده های پر جمعيت را نمیدهد بنا بر این مساله بیشتر سازندگان ویلا در شمال و همچنین خریداران ویلا به سمت ساخت و خرید ویلا دوبلکس در شهرک  روی آورده اند.

بهترین نقشه و سبک سازه ویلا ساحلی و جنگلی در شمال ویلا دوبلکس، میتواند باشد در مجموعه شهرک با نگهبانی و امنیت محیطی واقع باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

بیشتر ویلاهای فروشی موجود در شمال دارای سند کامل و معتبر میباشند که خرید چنین ویلا هایی بدور از نگرانی میباشد دارای امنیت کامل می باشد.

فروش ویلا دوبلکس در نوشهر میتواند در غرب از حومه شهر نوشهر تا چالوس و بیشتر در قسمت جنگلی و کمريندی نوشهر به سمت چالوس یافت شود و از سمت شرق فروش ویلا دوبلکس در نوشهر میتواند از اطراف نوشهر تا رویان و حومه این شهر در قسمت نوار ساحلی و حاشیه جاده و جنگل یافت شود.
معروفترین مناطق ویلایی نوشهر تا رویان فروش ویلا در امیر رود، فروش ویلا در چلک، فروش ویلا در چلندر، فروش ویلا در سیسنگان، فروش ویلا در وازیوار، فروش ویلا در سیاهرود که در شرقی ترین نقطه از نوشهر و نزدیک به رویان میباشد را نام برد.

برای درخواست مشاوره کافیست فرم درخواست مشاوره را که سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست  کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: سیاهرود

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15850
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه