صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ تریبلکس استخر دار در چمستان

فروش ویلا باغ تریبلکس استخر دار در چمستان

48

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
13،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26290
زمین
500 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ تریبلکس استخر دار در چمستان

 

 با سلام خدمت شما، متقاضیان خرید ویلا در شمال، از اینکه در این آگهی همراه ما هستید، از شما سپاس گذاریم، ما در این آگهی قصد داریم، به معرفی یکی از ویلاهای فول امکانات با بهترین متریال در منطقه ی برند و معروف کلوده در چمستان هستیم، پس اگر قصد خرید ویلا استخردار در شمال را دارید، با ما همراه باشید..

 

در واقع خرید ویلا یکی از کارهایی است که امروزه بسیار رایج شده و افراد ترجیح می دهند که بر روی ویلا سرمایه گذاری کنند، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، در سازه تریبلکس به صورت ویلا باغ می باشد، زیرا متراژ زمین این ویلا به مساحت 500 متر و زیربنای 400 متر می باشد، که در سازه ی تریبلکس ساخته شده اند، هر ویلا بر طبق الگو و روشی ساخته می شود، که یکی از این سبک ها تریبلکس است، این سبک در این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و ویلاهای تریبلکس جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شود، شما با خرید ویلا تریبلکس در شمال می توانید زندگی در یکی از زیباترین و خفن ترین ویلا در شمال را تجربه کنید.

لازم به ذکر می باشد که این ویلا باغ تریبلکس در کلوده در چمستان سرسبز احداث شده است که،  این روستای زیبا بین شهرهای آمل و محموداباد و نور و چمستان قرار دارد، فاصله این روستا با شهرستان آمل حدود 20 دقیقه و با شهرستان محموداباد حدود 30 دقیقه و همچنین با شهرستان نور حدود 40 دقیقه فاصله زمانی دارد، پس با این فاصله کوتاه بین این شهرها و این روستای سرسبز دسترسی بسیار سریع و راحت خواهد بود، با خرید ویلا در کلوده چمستان می توانید زندگی در بهترین منطقه در سرسبز ترین منطقه را تجربه کنید.

همانطور که از تصاویر موجود میتوانید مشاهده کنید، خواهید دید، طراحی داخلی و بیرونی این ویلای تریبلکس بسیار شیک و لاکچری می باشد، که توجه اکثر افراد را به خود جلب می نماید، نورپردازی عالی، کاغذ دیواری، سقف کناف، کف سرامیک و راه پله های شیک، پنجره های قدی دوجداره و... جزئی از مشخصات این ویلای جنگلی می باشد، همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا دارای یک استخر زیبا و مدرن است که در هر فصل سال، قابل استفاده می باشد، با خرید ویلا استخردار در شمال می توانید یک سرمایه گذاری هوشمند در کنار زندگی در یک ویلای لاکچری سپری کنید.

 

از دیگر ویِژگی عالی این ویلا تریبلکس که حتما باید به آن اشاره شود، شرایط فروش آن می باشد، با خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید صاحب یکی از مجلل ترین ویلا در چمستان شوید، بدین ترتیب شما با موافقت با فروشنده، می توانید مبلغی را به صورت نقد و مابقی را طی اقساط ماهانه پرداخت نمایید، و مالکیت یک ویلا در شمال به عهده بگیرید، امروز با توجه به اقتصاد کشور، خرید ویلا اقساطی در شمال می تواند، بهترین گزینه در هنگام خرید ویلا سند دار در شمال باشد.

لازم به ذکر می باشد، اسناد و مدارک این ویلای ارزنده کامل و آماده ی انتقال مالکیت می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

ارتباط با تیم ویلا دنیز:

برای بازدید از این ویلا و کسب اطلاعات بیشتر، با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید، مشاورین ما آماده‌اند تا شما را در انتخاب بهترین گزینه‌ی ملکی در شمال همراهی کنند.

 


محدوده آدرس: کلوده

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه