صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا نما مدرن لوکس در نوشهر

خرید ویلا نما مدرن لوکس در نوشهر

678

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
12،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15866
زمین
625 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن لوکس در نوشهر

 

با سلام خدمت مشتریان محترم ویلا دنیز با ما همراه باشید، تا شما را به یک ویلا ارزنده در یکی از مناطق بکر جنگلی در شمال اشنا نماییم.

اگر به دنبال خرید ویلا تریبلکس شیک و مدرن در مناطق بکر جنگلی هستید بازدید از این ویلا جنگلی در وازیوار نوشهر را توسط تیم ما از دست ندهید.

این ویلا در شمال دارای 625 متر مساحت زمین و 550 متر مساحت زیر بنا ان در سازه تریبلکس طراحی شده است که این ویلا در نوشهر دارای 3 طبقه و 4 اتاق به صورت مستر برای ان در نظر گرفته شده است این ویلا در خوش اب و هوا ترین منطقه در مازندران و در نوشهر زیبا قرار دارد که نوشهر جزو شهر های توریستی و تفریحی می باشد که شما میتوانید دسترسی سریع و راحت به مناطق دیدنی و تفریحی مثل روستا های کجور، چلک و بند پی، ابشار چلندر، چشمه گردوک دیو چشمه موزه کندلوس و...داشته باشید.

 از همه مهمتر نزدیک بودن به جاده چالوس، خرید ویلا در نوشهر دارای طرفداران زیادی می باشد و هر روز به تعداد انها طبق امار در سایت های خرید و فروش های ویلا در شمال افزوده می شود.

چنانچه جزو ان دسته از افرادی که به هر دلیل مالی یا علاقه  خرید ویلا جنگلی داخل شهرک در شمال هستید، این ویلا در شهرک با نگهبانی 24 ساعته دارای امنیت بالایی می باشد و همچنین این ویلا دارای چشم انداز باز و کامل جنگل و دریا و ویو همیشگی و ابدی به کوهپایه و دریاچه می باشد که شما میتوانید نهایت لذت را از این ویلا استخر دار را ببرید.

باید خاطر نشان کرد که این ویلای جنگلی علاوه بر داشتن محاسن فوق، درون شهرکی که از یک سو به جنگل و از سوی دیگر به پارک جنگلی متصل بوده و از سمت شمال نیز به دلیل داشتن ارتفاع زیاد و شیب مناسب، چشم‌انداز دریا و جنگل را کامل داشته و از لحاظ موقعیت و مکان با ویلاهای فروشی در پای کوه و دامنه جنگل نیز رقابت می‌کند.

اگر امکانات ویلا برایتان ملاک است این ویلا دارای امکانت نظیر سونا، جکوزی، استخر و تاسیسات گرمایی مثل گرمایش از کف، شوفاژ، پکیج دیواری، شومینه و تاسیسات سرمایی مثل کولر اسپلیت در تمامی قسمت های این ویلا بکار رفته است و اگر بخواهیم از طراحی مدرن داخلی این ویلا بگوییم باید گفت دارای طراحی داخلی شیک و اکازیون دیزاین شده با کاغذ دیواری، کابینت و لوستر های شیک و محوطه سازی حیاط با الاچیق و درختان و گیاهان زینتی، زیبایی بی نظیری به ویلا بخشیده است.

این ویلا سند دار می باشد و دارای سند 6 دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد و در کل شرایط خرید ویلا به صورت نقدی و اقساط و معاوضه برای شما اجرا گردیده و شما می‌توانید صاحب یکی از زیباترین ویلایی شهرکی در محدوده‌ بی‌نظیر جنگلی در شمال شوید.

اگر چه نیاز به مشاوره می باشید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد را کلیک کنید.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست. 


محدوده آدرس: وازیوار

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15866
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه