صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن با ویو جنگل و کوه با استخر و جکوزی

فروش ویلا مدرن با ویو جنگل و کوه با استخر و جکوزی

46

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26286
زمین
250 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مدرن با ویو جنگل و کوه با استخر و جکوزی 

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون عالی باشه، در این مقاله قصد معرفی یکی از فول امکانات ترین و زیباترین ویلا در سعادت آباد چمستان را به شما متقاضیان خرید ویلا در شمال داریم، خواهشمندیم با تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 

مشخصات ای ویلا ارزنده در چمستان

چمستان سعادت آباد جنگلی
250 متر زمین
350 متر بنا
3 خواب مستر
یه خواب وان و جکوزی
استخر چهار فصل
سیستم صوتی هوشمند
سند عرصه و عیان و تک برگ
جکوزی در روف گاردن
متریال درجه یک و به روز
ویو جنگل
داخل شهرک با نگهبانی

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شده است، این ویلا در روستای سعادت آباد چمستان واقع شده است، چمستان به دلیل داشتن طبیعت بکر، قرار گرفتن بین شهرهای آمل، نور، دسترسی راحت به تهران، محمودآباد و نوشهر و... مورد توجه اکثر خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است، که روستای سعادت آباد از روستاهای برند و معروف چمستان محسوب می شود، سعادت آباد از روستاهای توابع شهر چمستان و شهرستان نور در استان مازندران است، از این سوی افرادی که به دنبال خرید ویلا در چمستان هستند، خرید ویلا در سعادت آباد، گزینه ی مناسبی برایشان می باشد، همچنین باید بدانید که، این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد، از این سوی با تهران فاصله بسیار کمی دارد، با داشتن ویلا در سعادت آباد به راحتی و در کمترین زمان می توانید به شهرهای استان مازندران دسترسی داشته باشد.

 

شایان به ذکر است این ویلا دوبلکس دارای امکانات و متریال درجه یک می باشد، که مهم ترین این امکانات می توان به؛ روف گاردن، سیستم صوتی هوشمند، جکوزی، استخر و... اشاره نمود، که هر یک از این امتیازات باعث لاکچری شدن این ویلا می شود، پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری در شمال را دارید، حتما این ویلا دوبلکس مدرن را در الویت قرار دهید.

همانطور که گفته شده است، این ویلا نوساز می باشد، در واقع ویلاهای نوساز با استفاده از متریال و تکنولوژی‌ های روز دنیا ساخته می‌ شوند که علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری بیشتری دارند، قیمت این ویلا استخر دار با وجود این امکانات بسیار مناسب و منطقی می باشد که شما می توانید به صورت اقساطی این ویلا را خریداری کنید، با خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید هر چه زودتر سکونت در یک منطقه زیبا لاکچری با ویو ابدی به جنگل و طبیعت شمال را تجربه کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقالات زیرا مطالعه کنید.

دو منطقه برند امیرآباد و سعادت آباد کجاست؟

فاصله چمستان تا تهران و مسیرهای ارتباطی

 

ارتباط با تیم ویلا دنیز

برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و دیگر املاک موجود، با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید، مشاورین ما با تخصص و تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال، خرید ویلا در نور، خرید ویلا در آمل و خرید ویلا در چمستان، آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.


محدوده آدرس: سعاد اباد

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26286
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه