صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

خرید یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

575

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15874
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 

فروش ویلا در شمال در منطقه سعادت اباد چمستان سرسبز و توریستی، به دلیل فاصله کم از دریا با جنگل و کوه یکی از زیبا ترین مناطق دیدنی جنگلی و کوهستانی در منطقه شمال بوده با ویلاهایی چسبیده به کوه و دامنه کوه و جنگل  و همچنین به دلیل قرارگیری در پای کوه و حاشیه جنگل جزو ویلا هایی در شمال می باشند که طرفداران زیادی دارند.

خرید ویلا در چمستان با نقشه و متریال کاملا مهندسی ساز و به قدمت و عمر بنای نزدیک یک سال ساخت دارای ویوی بینظیر و همیشگی دید به کوه و جنگل همراه با و سکوت دلنشین و آرامش همیشگی در اطراف ویلا بر زیبایی این ويلا دوبلکس جنگلی در سعادت اباد افزوده و مزیت ویلا مدرن را دوچندان نموده است.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

آنچه که این نوع سازه ویلایی در چمستان را ممتایز نموده است نوع معماری داخلی و استفاده از بهترین متریال در ساخت  آن توسط مهندس و معمار و  طراح داخلی كه این ویلا جنگلی را طراحی نموده اند، میباشد. و همینطور قیمت واقعی و مناسب این ویلا جنگلی و با شرایط فوق العاده برای خرید یک ویلا در منطقه آرام در ارتفاع بالا از سطح دریا و دامنه کوه كه به صورت نقد و اقساط و معاوضه در نظر گرفته شده، معامله می گردد. و این ویلا در شهرک با نگهبانی 24 ساعاته و ساختمان دارای درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته می باشد که از لحاظ امنیت میتوان خیالتان راحت باشد.

فروش ویلا در سعادت اباد از روستایی زیبا و دیدنی در چمستان با مساحت  زمین 250 متر با اندازه وسعت زیربنا 200 متر با تیپ نقشه دوبلکس در شهرک با سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار نوساز، جزو ویلا سند دار محسوب میشود، و این ویلا دوبلکس جنگلی دارای 2 طبقه و 3 اتاق خوابه به صورت مستر، با طراحی داخلی شیک و مدرن با کاغذ دیواری و... اکازیون دیزاین شده است و هم چنین با حیاط سازی کامل و چشم انداز آزاد و زیبا به کوه پایه و جنگل ویو دل بازی را به این ویلا بخشیده است.

پیشنهاد مشاوران حرفه ای ویلا دنیز به شما خریداران بازدید از این ویلا در چمستان توسط تیم ویلا دنیز می باشد.

در ابتدا ورود به این ویلا با حیاط سازی با سنگ و فضای سبز مناسب دور ساختمان با درختان و گیاهان انبوه، تراس بزرگ به صورت رئوف گاردن که با کف سرامیک دیزاین شده است و نکته جالب اینکه در روی تراس منظره زیبایی از شهرک های اطراف و جنگل و کوه که یک آرامش خاطری را به هر بیننده و خریداری میدهد.

اگر نیاز به مشاوره رایگان می باشید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز به در خواست شما در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15874
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه