صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت با نما فوق العاده رومی

فروش ویلا نیم پیلوت با نما فوق العاده رومی

48

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،300،000،000 تومان
nakit ve taksit
کد ملک 26303
زمین
230 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت با نما فوق العاده رومی 

 

با سلام و خسته نباشید خدمت شما همراهان عزیز و ارجمند ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا نیم پیلوت واقع در منطقه ی زیبا و خوش آب و هوای کراتکتی چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، با ما همراه باشید.

ویلاهای جنگلی، فرصتی برای تجربه زندگی در دل طبیعت و دوری از هیاهوی شهر را به شما می‌ دهند، اگر قصد دارید، در یکی از منطقه های جنگلی در شمال ویلایی خریداری کنید، این ویلا نیم پیلوت گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد.

 

 ویلای نیم پیلوت، با طراحی خاص و متمایز، فضایی دلباز و چشم‌ اندازی زیبا به اطراف را ارائه می‌ دهد، این ویلای نوساز در یکی از سازه های مدرن و پرطرفدار نیم پیلوت ساخته شده است، باید بدانید که ویلا نیم پیلوت طراحی بین ویلا فلت و ویلا دوبلکس می باشد، و در ویلا نیم پیلوت، نیم طبقه بالاتر از بخش‌ های دیگر بنا قرار دارد، این نیم طبقه معمولاً برای اتاق‌ خواب‌ ها، اتاق مطالعه و حمام استفاده می‌ شود، و اتاق خواب مستر این ویلا در طبقه دوم قرار دارد، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، خواهید دید طراحی این ویلا بسیار مدرن و به روز می باشد.

در ساخت این ویلا با نمای رومی از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، و برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، که همگی نشان دهنده ساختار معماری ارزنده ای این ویلای جنگلی می باشد.

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا در چمستان داده است، و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلا نیم پیلوت جنگلی داشته است، چشم انداز زیبای این ویلای جنگلی، به سمت کوهپایه، کوهستان، جنگل و دریا می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا با می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی است و همچنین قابلیت معاوضه هم دارد.

همانطور که در ابتدا و در عنوان این ویلا بیان شد، نمای زیبای ویلا به صورت نما رومی طراحی شده است؛ اگر شما عزیزان هم به این نوع نماها علاقه مند هستید و قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای نما رومی ویلا دنیز دیدن فرمایید.

این ویلا نیم پیلوت شهرکی دارای تمام کار و آماده تحویل به شما عزیزان می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد، و دارای اسناد کامل نظیر؛ سند شش دانگ و تک برگ و... و حتی دارای مجوز ساخت می باشد، باید بدانید که سند این ویلا به صورت شش دانگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از خریدتان آسوده خواهد کرد.

 

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ما در ارتباط بوده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: کراتکتی

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26303
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه