صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تربیلکس نما هخامنشی در شمال

خرید ویلا تربیلکس نما هخامنشی در شمال

655

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15918
زمین
280 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تربیلکس نما هخامنشی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

بی‌تردید بار ها با فروش ویلا در شمال مواجه شده‌اید اما آیا می‌دانید ویلا سند دار بودن چنین ویلاهایی چقدر مهم است؟ آیا در این امر از فردی خبره کمک گرفته‌اید؟
در این اگهی از فروش ویلا جنگلی با سند مالکیت در شمال خواهیم گفت بیشتر اشنا می شوید پس با ما همراه باشید.

 

باز هم ویلا جنگلی، از زیباترین ویلاهای شمال؛
تصمیم داریم از فروش ویلا جنگلی با سند در چمستان سخن به میان آوریم و این موضوع را به بحث بگذاریم اما بهتر است پیش از آن کمی از  ویلا تریبلکس جنگلی بگوییم و مزایایش را به رخ بکشیم.
داشتن کلبه‌ای میان جنگل‌های شمال حتما تجربه‌ای است ناب. قطعا شما هم دوست دارید صاحب ویلایی باشید بزرگ که پنجره‌اش رو به جنگل‌های هیرکانی باز می‌شود و نگاه‌تان را گره می‌زند به انبوهی از درختان و بوته‌های سبز.

 از این رو خرید ویلا جنگلی فرصتی است ناب اما مشروط بر این که از نوع سند دار باشد، آن هم سندی رسمی و اصل که به واسطه آن خیالمان راحت باشد و این ویلا جنگلی دارای سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد.

 

فروش ویلا جنگلی با سند در شمال، همان چیزی است که ما بر آن تأکید می‌ورزیم و از آن دم می ‌زنیم.

 این ویلا تریبلکس جنگلی دارای 280 متر مربع مساحت زمین و 250 متر مربع متراژ زبر بنا این ویلا جنگلی می باشد، این ویلا جنگلی در یکی از مناطق سرسبز شمال در بهدشت چمستان قرار دارد، پیشنهاد تیم دنیز بازدید از این ویلا جنگلی به شما می باشد.

این ویلا جنگلی با سند شگفت‌انگیز که نمایی رو به شمال دارد و  این ویلا در شهرک با نگهبانی 24 ساعته در مکانی دنج و ارام تهرانی نشین، با 4 خواب همراه با مستر +سالن+ آشپزخانه + اتاق خواب و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، و تراس ویلا  رو به ویو جنگل و کوهپایه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

با توجه به دارا بودن تقریبا تمامی امکانات زندگی و نزدیکی به شهر، این سبک ویلاهای رو به دید جنگل توجه ‌ها را به خود جلب می‌کند، فضای سبز زیبا همراه با درختان مرکبات همچنین استفاده از بهترین متریال موجود در بازار جهت ساخت به همراه دوربین مداربسته میشه گفت موقعیت مکانی این ویلا فوق‌العاده‌ست با ویو  جنگل همچنین نزدیک جاده و مراکز خرید و با داشتن سند شش دانگ، وانشعابات کامل وصل شده روی ویلا از مزایای این ویلای جنگلی است.

فروش ویلا جنگلی چیز عجیب و اتفاق تازه‌ای نیست.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز به شما بهترین ها را همیشه پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15918
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه