صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ در شمال

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ در شمال

737

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
21،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15994
زمین
250 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ در شمال

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان؛ امیدوارم حالتون خوب و سالم و سلامت باشید و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از آلودگی ها و ویروس ها به دور باشید.

امروز قصد دارم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ فول امکانات را به شما عزیزان معرفی کنم. پس لطفا اگر قصد خرید ویلا مدرن را دارید، تا آخر این آگاهی با ما همراه باشید.
این ویلای زیبا در روستای برند توریستی و خوش آب و هوای سعادت آباد چمستان واقع شده است؛ شهر چمستان توابع شهرستان نور می باشد که اخیراً به دلیل ویلاسازی های گسترده ای که در آن صورت گرفته، پیشرفت زیادی در زمین ویلا سازی داشته است.

چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است را مشاده نمایید.

ویلاهای نماسنگی در کنار زیبایی و جذابیت زیادی که دارند، دوام و مقاومت بیشتری در برابر تغییرات جوی آب و هوا و همچنین هوازدگی نیز دارند و در دراز مدت، زیبایی و استحکام خود را حفظ می ‌کنند و مانند روز اول جذاب هستند.

برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

یکی از آپشن های مهم در خرید ملک، امنیت محلی است که ملک در آن بنا شده است؛ این ویلای فول امکانات در شهرک بسیار آرام بنا شده و مناسب برای زندگی دائم می باشد؛ ویلاهای شهرکی به دلیل داشتن دوربین های مدار بسته و همچنین نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیتشان کاملا تضمین شده می باشد؛ اگر شما هم از این دسته مشتریان هستید، ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم.

متراژ کل زمین ویلا 250 متر و زیربنای آن ۷۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل می باشد.

دسترسی به جاده اصلی بسیار آسان می باشد و رفت و آمد را بسیار راحت ‌تر کرده است؛ البته نا گفته نماند که دسترسی ویلا به جنگل و کوهپایه نیز بسیار سریع و راحت انجام می باشد.
حیاط با سلیقه کامل طراحی و ساخته شده که به جذابیت نمای ویلا می افزاید.
از شرایط داخلی ویلای فول امکانات می توان به سه خواب بودن آن و کمد های دیواری که در اتاق ها تعبیه شده، اشاره کرد؛ یکی از آپشن های بسیار جذاب این ویلای شهرکی، پنجره های قدی و دوجداره آن می باشد که منظره جنگل و کوهپایه را به زیبایی به نمایش می‌گذارند؛ پوشش کف ویلا، پوشیده شده از سرامیک است و طبقات ویلا به وسیله پله گردان به هم متصل می‌ شوند؛ آشپز خانه ویلا به وسیله کابینت تزیین شده است.
تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل می باشد.

یکی دیگر از آپشن های بسیار مهم ویلا سند دار بودن آن است؛ اگر برای شما عزیزان هم خرید ویلا سنددار مهم است، پیشنهاد می کنم تا سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز را مشاهده کنید.


با تشکر از همراهی شما عزیزان.

 در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید با مشاوران کار آزموده و حرفه ای ما به صورت آنلاین و کاملا رایگان در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15994
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه