صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر

خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر

987

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
6،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15996
زمین
1070 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1389
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ جنگلی در نوشهر

سلام و خسته نباشید خدمت همه شما همراهان عزیز و ارجمند ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و تنتونسلامت؛ با توجه به همه گیری دوباره کرونا بیاید با رعایت پروتکل های بهداشتی و بعد از آن، دررفت و آمدهایمان شده  سهم کوچکی در شکست دادن این ویروس داشته باشیم.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ فلت واقع در روستای زیبا و خوش آب و هوای کهنه سرای نوشهر را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، با ما همراه باشید.

نوشهر یک شهر گردشگری و محبوب میان تمامی گردشگران داخلی و خارجی می ‌باشد؛ این شهر از سمت شمال به دریا و سمت جنوب به سمت کوه های پوشیده شده از درختان پهن برگ و زیبا می باشد؛ این شهر به دلیل ساحلی بودن، ویلاهای ساحلی متعددی را در خود جای داده است؛ اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگ شده سایر ویلاهای ساحلی سایت مشاورین ویلا دنیز را مشاهده نمایید.

متراژ کل زمین ویلا 1070 متر و زیربنای آن نیز ۱۷۰ متر می باشد.

این ویلا باغ سرسبز جنگلی، در یک شهرک ساحلی واقع شده است که داخل شهرک آن، تماما آسفالت می باشد؛ شهرکی بودن، یک آپشن بسیار مهم برای اکثر خریداران ویلا می باشد؛ زیرا امنیت ویلاهای شهرکی به دلیل وجود دوربین های مدار بسته و همچنین نگهبانی شبانه روزی، کاملا تامین شده می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، کلیک کنید.

نزدیکی ویلا به جاده اصلی، سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد؛ تمامی امکانات رفاهی این ویلای فول امکانات فراهم می باشد.

در حیاط بزرگ و سرسبز این ویلای زیبا، درختان چند ساله و ثمره دار کاشته شده که حیاط آن را بسیار زیبا و آرامش بخش کرده است؛ یکی از جذاب ترین امکانات این ویلا باغ ساحلی، چشم انداز جنگل و دریا در کنار هم می باشد.

این ویلا دارای سه اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است که کف آنها نیز تماما پوشیده شده از سرامیک می باشد.

این ویلا باغ شهرکی تمام کار و آماده تحویل به شما عزیزان می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

سند این ویلا به صورت شش دانگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از خریدتان آسوده خواهد کرد.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

اگر علاقمند به خرید ویلاغ می باشید، در صورت تمایل می توانید از از سایر ویلا باغ های سایت مشاورین ویلا دنیز دیدن فرمایید و در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ مشاورین ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: کهنه سرا

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15996
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه