صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ويلا دوبلكس مدرن در چمستان

فروش ويلا دوبلكس مدرن در چمستان

26

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26292
زمین
200 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ويلا دوبلكس مدرن در چمستان

 

درود خدمت همراهان عزیزِ " ویلا دنیز" معرفی یک دستگاه ویلای جنگلیِ ارزنده در منطقه جنگلی چمستان، با ما همراه باشید...

 

لازم به ذکر می باشد که این ویلا در چمستان سرسبز و در شهرکی برند با امنیت بالا احداث شده است، مزایای خرید ویلا در چمستان به صورت زیر می باشد؛

  • شهر زیبا و سرسبز چمستان دارای اراضی زیادی است که امکان ساخت ‌و‌ ساز ویلا در آنها وجود دارد. 
  • قیمت ویلا در چمستان نسبت به دیگر شهرهای شمالی که دارای سابقه رشد و توسعه بیشتر و طولانی‌ تری هستند، ارزان‌ تر است.
  • یکی از نقاط قوت چمستان، وجود بافت محلی و روستایی است که یکی از دلایل ارزان بودن قیمت ویلا و زمین در این شهر محسوب می‌ شود. 
  • خرید ویلای ارزان قیمت در چمستان بهترین گزینه برای سرمایه‌ گذاری است.
  •  ویلای جنگلی چمستان محبوبیت بیشتری دارد زیرا امکان برخورداری از طبیعت بسیار زیبا و دلنشین این شهر را برای ساکنان فراهم می‌کند.
  • و....

به دلیل داشتن متراژ زمین بسیار زیاد، باغچه کاری و فضا سازی این ویلای دوبلکس، بسیار زیبا و بی نظیر می باشد؛ در باغچه این ویلا، انواع گل و گیاهان زینتی و همچنین درختان چندین ساله کاشته شده است، همچنین چشم انداز زیبای این ویلای جنگلی، به سمت کوهپایه، کوهستان، جنگل و دریا می باشد.

لازم به ذکر می باشد که سند این ویلا به صورت شش دانگ و تک برگ و... عرضه می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کافیست روی نوشته شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای سنددار ما نیز دیدن فرمایید.

 خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن مساحت بیشتر و همچنین هزینه بیشتر در ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلا ها می باشد که همه افراد جامعه توانایی خرید آن را ندارند، خوشبختانه این ویلای دوبلکس مدرن، دارای شرایط فروش به صورت اقساطی می باشد، که شما می توانید با توافق با فروشنده، نصف مبلغ را نقد و مابقی را طی اقساط چندین ماه پرداخت نمایید، خرید ویلا اقساطی بی شک می توانند یکی از انتخاب های درست در هنگام خرید ویلا در شمال باشد.

متراژ کل زمین این ویلا 200 متر می باشد که 200 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب که در این ویلا در نظر گرفته شده است، که دو تا از خواب ها به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ انشعابات آب، برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین شما پس از خرید این ویلا جنگلی می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود، تغییر مالکیت دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از این ویلا، با مشاورین ویلا دنیز تماس بگیرید، مشاورین ما با تخصص و تجربه‌ی خود در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال، به شما در انتخاب بهترین گزینه‌ ها کمک خواهند کرد، این فرصت را از دست ندهید تا با خرید ویلا در آمل، خرید ویلا در نور، یا خرید ویلا در چمستان، زندگی در کنار طبیعت را تجربه کنید. 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه