صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلای دوبلکس جنگلی در شمال

663

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
6،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16068
زمین
350 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس جنگلی در شمال

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما هموطنان عزیز و ارجمند و همراهان محترم سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتان خوب و سالم و تندرست و به دور از ویروس کرونا باشید.

امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی واقع در منطقه زیبای ونوش شهرستان نوشهر را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

ونوش از شمال با دریای زیبای خزر همسایه می باشد که به همین دلیل، دسترسی به دریا را برای شما عزیزان بسیار راحت می کند؛ منطقه ونوش دارای مراکز تفریحی، فروشگاه ها، مراکز خرید و .... می باشد که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند؛ اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهایی ک در این شهر توریستی بنا شده است را، مشاهده نمایید.

ویلاهای دوبلکس از ۲ طبقه مجزا از هم تشکیل شده‌ اند که به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه شده است، طبقات بهم متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت، نیازمند صرف هزینه بیشتری می باشد که همه افراد توانایی پرداخت آن را ندارند.
این ویلای دوبلکس جنگلی، به واسطه شهرکی بودن، دارای امنیت بسیار بالایی می باشد؛ زیرا امروزه همه ی شهرک های ویلایی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشند؛ اگر برای شما عزیزان هم امنیت ویلا بسیار مهم است، ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم.
این ویلای شهرکی در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است که سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.
از دیگر امکانات این ویلای بسیار زیبا، می‌ توان چشم انداز عالی جنگل و دریای آن اشاره کرد؛ این ویلا در قواره پنجم ساحل می باشد و تمامی امکانات رفاهی آن نیز مهیا است.
از دیگر امکانات این ویلا فول فرنیش می توان به روف گاردن و فضای دلبازی که دارد اشاره کرد؛همچنین ویلا دارای استخر نیز می باشد؛ خرید ویلا استخردار شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد.
متراژ کل زمین این ویلای جنگلی استخردار،‌ ۳۵۰ متر می باشد که ۲۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ ناگفته نماند که در اتاق ها برای راحتی شما عزیزان، کمددیواری تعبیه شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
سالن ویلا بزرگ و دلباز است؛ سقف آن پوشیده شده از کناف می باشد که با لوستر تزئین شده است؛ این ترکیب با پله گردان چوبی، هارمونی بسیار جذابی را ایجاد کرده است؛ آشپزخانه به کابینت های درجه ۱ ممبران پوشیده شده است؛ به دلیل داشتن پنجره های بزرگ و قدی، ویلا بسیار نورگیر می باشد.
سند ویلا به صورت تک برگ می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی کلیک کنید.
شرایط فروش این ویلای دوبلکس شهرکی، به صورت نقد و اقساط بدون بهره می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، ما به شما عزیزان این ویلای ارزنده را پیشنهاد می کنیم.

در صورت علاقه به این سبک از ویلاها، می توانید از سایر ویلاهای سایت مشاورین دنیز ویلا دیدن فرمایید.
در صورت نیاز به مشاوره رایگان، می توانید با مشاوران متخصص و حرفه ای ما در ارتباط باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: ونوش

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16068
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه