صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

600

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
37،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 16179
زمین
1080 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
2
اتاق
6
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال 

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و گرامی ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در شمال کشور، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی را دارید ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمی خودتان همراهی کنید.

ویلای دوبلکس در شمال یکی از محبوب و پر طرفدار برای خرید ویلا است؛ ویلاهای دوبلکس، معماری چشم نواز و منحصر به فردی دارند؛ درصد زیادی از افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، به دنبال خرید یک ویلای دوبلکس در منطقه شمال هستند؛ در حال حاضر ویلای دوبلکس بیشترین طرح و نقشه را در میان ویلاهایی که مخصوصا در سال های اخیر در شمال ایران ساخته شده اند به خودش اختصاص داده است و پرطرفدار ترین نوع ویلا میان خریداران ویلا در شمال است؛ همچنین طبق شواهد و آمار میزان استقبال و تقاضای افراد از ویلای دوبلکس برای اجاره ویلا نیز به صورت چشمگیری بیشتر از ویلاهای معمولی و همکف شده است.

 

 امروزه ساخت و ساز ویلا در همه شهرهای مازندران رواج پیدا کرده است، اما در این میان شهر های نوشهر و رویان جزو دو شهر شاخص در غرب مازندران می باشند؛ نوشهر منطقه ای ساحلی میباشد که دارای امکانات تفریحی قابل دسترس می باشد؛ نوشهر جزو منطقه آزاد محسوب می شود و می تواند موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در نوشهر است؛ نوشهر به دلیل وجود بندر نوشهر، از دیرباز جزو منطقه تجاری و اقتصادی بوده است؛ وجود فرودگاه در این شهر بر اهمیت این شهر افزوده است.

 

خرید ویلا جنگلی؛ این روزها خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا به دلایل متعددی بسیار مرسوم شده است و افراد بسیاری از نقاط مختلف کشور به سمت نواحی شمالی سفر می کنند و تمایل دارند با سرمایه ای که در دست دارند اقدام به خرید ویلا کنند و از امتیازاتی که این بخش از کشور با خود به همراه دارد نهایت استفاده را کنند؛ با وجود جنگل های بکر و زیبا در شمال کشور و داشتن آب و هوایی دلچسب افراد زیادی هستند، که می خواهند از طبیعت زیبای جنگل های بکر و انبوه شمال لذت ببرند و یک خاطره خوب را برای خودشان به ارمغان بیاورند و در این حال، می گویند که خاطرات شمال محاله یادم بره!

 

 امروزه برای خرید ویلا، مشخصاتی که در نظر می گیرند این است که، ویلایی که می خرند از امنیت بالایی برخوردار باشند؛ ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهیم، که در آن از نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته برای امنیت شهرک استفاده شده است که خیال شما را از خرید ویلا آسوده کند.

برای این که شما یک خرید مطمئن را تجربه کنید، می توانید از خرید ویلا سند دار، یک خرید مطمئن را برای خودتان به ارمغان بیاورید؛ شما برای خرید، میتوانید از کمک مشاوران مجرب ویلا دنیز استفاده کنید.

 

این ویلا دارای 1080 متر زمینی به نسبت بزرگ است که در این زمین از 600متر بنای دوبلکس استفاده شده است؛ این بنای فوق العاده از 6 خواب استفاده شده که برای راحتی شما عزیزان در هر خواب از مستر استفاده شده است؛ در زمین این ویلا، برای زیبایی هر چه بیشتر از حیاط سازی زیبا و زمین بازی استفاده شده است.

 

برای اطلاعات هر چه بیشتر از این ویلا می توانید از طریق درخواست مشاوره، که در سمت راست قرار گرفته است استفاده کنید و با مشاوران ویلا دنیز آنلاین در ارتباط باشید.

برای ارتباط با ما روی گزینه تماس با ما کلید کنید.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16179
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه