صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا کلاسیک در چمستان

فروش ویلا کلاسیک در چمستان

1134

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
6،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16196
زمین
150 متر مربع
بنا
75 متر مربع
طبقه
2
اتاق
1
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلاکلاسیک در چمستان

 

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید، و امیدوارم سال جدید، سال خوب و شادی را در پیش داشته باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی در شمال کشور؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلا در یک شهر جنگلی و پر بازدید و مسافر خیز چمستان، و در یکی از محلات برند و خوش آب و هوای  امیرآباد، قرار دارد؛ چمستان جزو شهرستان های خوش آب و هوای مازندران است، که در غرب این استان قرار دارد، این شهر به دلیل داشتن، جنگل های بکر و طبیعت عالی، همیشه مسافران زیادی را به سمت خود کشانده است و جزو جاذبه های گردشگری به حساب می آید و ویلاهای زیادی در این شهر ساخته شده است؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا چمستان را دارید می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز کمک بگیرید.

خرید ویلا دوبلکس در شمال، جزو خرید های پر طرفدار محسوب می شود، و افراد زیادی به دنبال خرید این نوع ویلا هستند، این 

ویلا دوبلکس جنگلی لاکچری در امیرآباد چمستان دارای 150 متر مربع مساحت زمین و 75 متر مربع زیر بنا می باشد، و نیز دارای دو طبقه و 1 اتاق خواب به صورت مستر برای ان طراحی شده است، همان‌طور که می دانید، این ویلای شهرکی در محدوده جنگلی چمستان واقع شده است، ویلا نما کلاسیک و دارای آشپزخانه فول امکانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، پکیج دیواری، شوفاژ، شومینه، کولر اسپلیت و انباری در حیاط و ...  را دارا می ‌باشد و همچنین این ویلا  جنگلی دارای تراسی  دلباز که چشم‌ انداز و منظره زیبای کوه و جنگل را برای شما به ارمغان آورده است.

ویلای شهرکی دارای سبک نقشه‌ های مشابه و هم‌ تیپ بوده که از قانون شهرک در ساخت تبعیت می‌کند و قانون منظمی دارند، که این مساله باعث امنیت چشم‌

 انداز و زیبایی ویلاهای شهرکی شده است، ویلایی که در شهرک قرار دارد دارای امنیت کامل در هنگام غیبت مالک است، که توسط نگهبانان مجموعه تامین میگردد. و اصولا ویلاهای شهرکی دارای مدارک و اسناد مالکیت کامل و دارای کنتور برق و گاز مستقل و آب شهری  استفاده میکنند که میتوان با خیال راحت اقدام به

 خرید ویلا سند دار  کنند؛ زیرا این ویلا دارای سند 6 دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار می باشد. 

برای خرید ویلا اقساطی کافیست بر روی لینک کلیک کنید؛ این ویلا دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت نقد و اقساط و معاوضه می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست در خواست مشاوره کنید تا پاسخی برای سوالات خود بیابید برای این کار دکمه ثبت درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست، بهترین ها را برایتان ارزو می کنیم.


محدوده آدرس: امیرآباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16196
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه