صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

624

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16198
زمین
255 متر مربع
بنا
235 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش  ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

 

با سلام خدمت شما خریداران محترم، امیدوارم حالتون خوب باشه.

فروش ویلا در شهرک  در منطقه ساحلی محموداباد و در کل شمال کشور جزو توریستی ترین منطقه و نیز پر فروش ترین سبك و نقشه ویلا مي باشد، زیرا ویلاها در شمال دارای مدرن ترین سبک و نقشه و با متریال روز طراحی و احداث شده اند، در این صورت افراد زیادی اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند، با ما همراه باشید، تا به صورت تکمیلی با این ویلای دوبلکس در محموداباد آشنا شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلاهای دوبلکس طرفداران زیادی نسبت به بقیه سازه ها دارد، زیرا بزرگی بیش از حد ویلا در نقشه های دوبلکس و .... مشكلات و هزینه و نگهداری خاص خود را دارد و همینطور ویلاهای کوچکتر در نقشه های فلت و نیم دوبلکس و نیم پیلوت کفاف خانواده های پر جمعيت را نمیدهد، بنابراین  برای این مسایل، بیشتر سازندگان ویلا در شمال همچنین خریداران ویلا به سمت ساخت و خرید ویلا دوبلکس در شهرک روی آورده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

بهترین نقشه و سبک سازه ویلا ساحلی و جنگلی در شمال، ویلا دوبلکس، میتواند باشد، الخصوص در مجموعه شهرک با نگهبانی و امنیت محیطی واقع باشد.

این ویلای دوبلکس دارای 255 متر مربع مساحت زمین و 235 متر مربع زیربنای این ویلا می باشد، که دارای 3 اتاق به صورت مستر با مکانی دنج نزدیک به دریا و جنگل، داشتن سند مالکیت، نصب کنتور برق، گاز، داشتن استخر، و چشم‌ انداز عالی ابدی به کوهپایه، دریاچه و جنگل، قیمت مناسب، از امکانات و عوامل مهم ویلا شمال با استخر در این منطقه از محموداباد خواهد بود.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نمای ویلا طبق تصویر، سفید و مدرن با درب ضد سرقت و آسانسور بالا بر، دوربین مدار بسته و درب ریموت دار با حیاطی زیبا دلباز که با درختان بزرگ و کوچک فضا سازی شده و تراسی رو به حیاط که به محوطه با ویو درختان سبز جنگلی و ویو به کوهپایه جنگل و دریا همراه می باشد.

سیستم گرمایش ویلا با پکیج دیواری بوده و شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف در تمام قسمتهای داخل ویلا انجام گرفته، سیستم سرمایشی در این ویلا با کولر اسپلیت می باشد.

فروش ویلا در شمال در سازه‌ ها و متریال و موقعیت مختلف وجود دارند و هر توان مالی و سلیقه ‌ای می‌ تواند از آن بهره‌ مند شود، اصولا چنین ویلاهایی از لحاظ قیمتی با ویلاهای معمولی اختلاف بیشتری دارند که این ویلا دوبلکس جنگلی دارای شرایط خرید فوق العاده نظیر نقد، اقساط، و معاوضه کردن نیز ارایه گردیده است، که با خیال آسوده و اطمینان کامل اقدام به خرید ویلا سند دار به صورت خرید ویلا اقساطی در یک از منطقه های خوب و بینظیر شمال نمایید.

 

برای درخواست مشاوره کافیست فرم درخواست مشاوره را که سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست  کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: چهارمحل

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16198
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه