صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس در چمستان

فروش ویلا دوبلکس در چمستان

611

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16263
زمین
250 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس در چمستان

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

چمستان دارای روستاهای فراوان می باشد، همچنین این روستاها دارای امکانات کامل مثل مراکز خرید، سوپرمارکت، نانوایی، مرکز درمانی و .... می باشند، و این روستاها نیز دارای آب و هوای متعدل و دارای پوشش گیاهی و ... می باشد، و حتی قابلیت دسترس سریع به مرکز شهر را دارد، با توجه به صنعت ساخت ساز در شمال، منطقه بهدشت چمستان پیشرفت چشمگیری در عرصه ساخت و ساز ویلا در سازه های متفاوت داشته است، و خریداران زیادی اقدام به خرید ویلا در چمستان نموده اند، با ما همراه باشید تا با یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در شمال در منطقه بهدشت چمستان آشنا نماییم.

فروش ویلای مهندسی ساز در شمال با کیفیت ساخت عالی، بیشتر در شهرک های برند با تیپ ویلاهای شبیه به هم و زیر نظر یك سازنده می باشد، و اصولا ویلاهای در شهرک به دلیل امنیت بالا، وجود نگهبان 24 ساعته، گیت ورودی و... خواهان زیادی دارند، در این صورت خرید ویلا در شهرک یک خرید با خیال آسوده بابت امنیت می باشد، در کنار امنیت ویلا، اسناد رسمی ویلا نیز به صورت کامل و تکمیلی می باشد، شما با خرید ویلا دوبلکس در چمستان سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار به شما تعلق می گیرد، و با اطمینان کامل یک خرید ویلا سند دار را در شمال معامله می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای 250 متر مربع مساحت زمین و 250 متر مربع مساحت زیربنای این ویلا می باشد، همانطور که گفته شده ویلا به صورت دوبلکس در دو طبقه و 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، در برای این ویلا امکاناتی مانند؛ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل نظیر: شومینه، پکیج دیواری، شوفاژ، کولر اسپلیت و... کابینت از بهترین برند و از دیگر تجهیزات آشپزخانه مثلا هود، سینک، گاز رومیزی و شیرآلات از بهترین کیفیت به کار گرفته شده است.

از دیگر امتیازات این ویلا جنگلی می توان به طراحی داخلی و خارجی ویلا به صورت مدرن و کلاسیک اشاره نمود، که شما عزیزان با بازدید از این ویلا در بهدشت می توانید از نزدیک از امکانات و زیبایی این ویلا را از نزدیک ملاحضه نمایید، ناگفته نماند این ویلا دوبلکس دارای رئوف گاردن نیز می باشد، که شما وجود چنین امکاناتی به راحتی به ویو همیشگی و ابدی شمال به کوهپایه و جنگل های چمستان دسترسی دارید و نهایت لذت را می توانید از این چشم انداز عالی ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما بازدید از این ویلا سند دار می باشد که از این فرصت مناسب خرید ویلا به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن که برای این ویلا ارایه گردیده است نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از ویلا لاکچری دارای امکانات کامل در محموداباد و دارای ویو بی نظیر به دریا و جنگل بشوید. 

اگر نیاز به مشاوره بیشتر برای خرید ویلا اقساطی هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد فشار دهید تا مشاوران مجرب مجموعه دنیز به در خواست شما عزیزان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16263
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه