صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا لاکچری در شمال

فروش ویلا لاکچری در شمال

593

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
68،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 16277
زمین
470 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا لاکچری در شمال

 

با عرض سلام و ادب خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک ویلای دوبلکس جنگلی نما مدرن.

با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه ‌ای که شهر  نوشهر دارد، دارای امتیازات زیادی می باشد، نظیر؛ آب‌ و هوای مطبوع و متعدل، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی، مراکز خرید، مراکز درمانی و مناطقی برای گردشگری،  فرودگاه و... که در  مجموع این عوامل باعث شده توریست ها و عموم مردم به ‌ویژه آنهایی که علاقه به گردشگری و طبیعت‌ گردی در شمال را دارند، اقدام به سفر به شمال آن هم به شهرستان  نوشهر می کنند.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا نما مدرن  در یکی از شهرک های مدرن مصداق این ویلا می باشد، این ویلا دوبلکس با نمای زیبایی که دارد، توجه خریداران بسیاری به خود جلب نموده است، این ویلای لوکس جنگلی دارای 470 متر زمین و 400 متر بنای دوبلکس می باشد؛ در این ویلای دوبلکس 5 خواب مستر تعبیه شده است؛ انشعابات این ویلای شهرکی از جمله آب، برق، گاز نصب می باشد؛ برای گرمایش این ویلا از شوفاژ و پکیج، گرمایش از کف و... استفاده شده است و در مورد متریال و اجناس در سرویس و آشپزخانه ویلا میتوان به شیرآلات، کابینت و کمد دیواری، اجاق گاز و هود و.... از بهترین برند و با کیفیت بالا می توان اشاره نمود.

یکی از بی نظیرترین ساختار در این ویلا، داشتن استخر چهار فصل و جکوزی می باشد؛ خرید ویلا استخردار شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز می سازد؛ این ویلا با داشتن رئوف گاردن با ویوی عالی به جنگل و دریا یک چشم انداز رویایی و لذت هر چه بیشتر را برایتان میسازد و نظرتان را برای خرید این ویلا جنگلی بیشتر جلب میکند.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

فروش ویلای مهندسی ساز در شمال با کیفیت ساخت عالی را بیشتر در شهرک های برند با تیپ ویلاهای شبیه به هم و زیر نظر یك سازنده می باشد، و ویلا در شهرک دارای امنیت بالا می باشد، زیرا امنیت ویلا توسط نگهبان مجموعه تامین می شود، و همچنین این ویلا دارای سند مالکیت 6 دانگ، پایان کار، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد که پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما بازدید از این ویلا سند دار می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک  و  خرید ویلا سند دار  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 
قبل از خرید ویلا در شمال و خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمایید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
 
با تشکر از همراهیتان.

محدوده آدرس: بندپی

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16277
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه