صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس در شهرک

خرید ویلا دوبلکس در شهرک

1322

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه
کد ملک 16288
زمین
286 متر مربع
بنا
191 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس در شهرک

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، با ما همراه باشید، تا به شما یک ویلا ارزنده در یکی از شهرهای توریستی در محموداباد را معرفی نماییم.

تصاویر دیدنی و جذاب از یک ویلا به دو چیز بستگی دارد:

1_ نما و ظاهر ساختمان      2_ منظره اطراف

این دو گزینه دقیقا مصداق همین ویلاست، همان طور که میدانید این یک ویلای مجلل و مدرن است که به صورت دوبلکس در منطقه ساحلی طراحی شده است.

 این ویلا در شهرک قرار دارد که شما با  خرید ویلا در شهرک  خیالتان بابت امنیت میتوان راحت باشد؛ زیرا ویلا در شهرک دارای نگهبان 24 ساعته می باشد که از ویلای شما محافظت می کند و همچنین این ساختمان دارای درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته می باشد، که امنیت ویلا را دو چندان می کند.

وجود پنجره بزرگ باعث شده است، نور کافی وارد فضای داخل ویلا شود، و همچنین محوطه سازی در حیاط با درختان و گیاهان زینتی، زیبایی فوق العاده ای به ویلا بخشیده است؛ که توجه هر بیننده را به خود جلب می کند.

نمای سنگی ویلا جدا از چشم نوازی و زیبایی که دارد، مقاومت بسیار زیادی در برابر هوازدگی و تغییرات آب و هوایی نیز دارد و در مدت زمان طولانی زیبایی خود را کاملا حفظ می کند.

فروش ویلا در محموداباد با مساحت زمین 286 متر با اندازه وسعت زیربنا 191 متر با تیپ نقشه دوبلکس در شهرک با سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار نوساز، جزو ویلا سند دار محسوب میشود، و این ویلا دوبلکس جنگلی دارای 2 طبقه و 3 اتاق خوابه به صورت مستر، با طراحی داخلی شیک با کاغذ دیواری و... اکازیون دیزاین شده است و هم چنین با حیاط سازی کامل و چشم انداز  زیبا و با ویو همیشگی و ابدی به کوه پایه و جنگل دارد، و همچنین سقف آن نیز کناف کاری می باشد؛ نور پردازی عالی که در این ویلا از آن استفاده شده است، محیطی آرام را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است.

اگر قصد خرید ویلا سند دار در محموداباد را دارید، مشاوران مجرب ویلا دنیز، این ویلا را با نمای کلاسیک در شمال را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد.

انشعابات لازم این ویلا متصل است و مدارک آن آماده واگذاری میباشد، و از ديگر امكانات سیستم گرمايش ویلا اين است، كه دارای شوفاژ، شومینه و گرمایش از کف و پکیج دیواری و کولر اسپلیت و... می باشد کف ویلا از سرامیک های با کیفیت پوشیده شده است.
قيمت ويلا را ميتوان با توجه به موقعیت بینظير ويلا و نوع ساخت شيک و كامل آن در شهركی كاملا خصوصی با توجه به شرایط و امكانات خاص پرداخت به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن میتوان معامله کرد.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی و سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک کلیک کنید.

برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما باشند.
برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 
ویلا دنیز همیشه به شما بهترین ها را پیشنهاد میدهد.

محدوده آدرس: چهارمحل

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16288
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه