صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در ایزدشهر

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در ایزدشهر

662

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16298
زمین
160 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در ایزدشهر

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

یکی از بهترین مناطق توریستی در ایران، استان های گیلان و مازندران می باشند.

شمال کشور، دارای مناطق جنگلی و هم دارای مناطق ساحلی می باشد، شما بر اساس علایق و خواسته های خود می توانید اقدام به خرید ویلا در شمال کنید، تمامی ویلاها در شمال در شهرکی با امنیت بالا که توسط نگهبان تامین می شود، احداث شده اند.

از لحاظ اسناد و مدارک ویلا های شمال دارای اسناد رسمی، سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد و شما می توانید خرید ویلا سند دار، را در شمال تجربه کنید.

این ویلای دوبلکس شیک در محمودآباد ساحلی ساخته شده است، اگر شما به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما عزیزان می باشد، با ما همراه باشید تا بیشتر از این ویلا در ایزدشهر بیشتر آشنا شوید.

شهرستان محمودآباد جزو یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در مازندران محسوب می شود، در این شهر می‌توانید، طبیعت دریا و جنگل‌ها را در کنار یکدیگر داشته باشید، یعنی این شهر هر دو طبیعت جنگلی و طبیعت ساحلی را دارا می باشد.

مگر میشود دریا را دوست نداشت؟ و یا قدم زدن در ساحل آرامش بخش نباشد؟

محمودآباد به شهرهای اطراف مثل آمل، بابلسر، نور، رویان و چمستان و به مراکز خرید و مناطق گردشگری این شهرها دسترسی سریع و آسان دارد، از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به پارک‌ های ساحلی شهر محمودآباد، از جمله پارک لاله، پارک ملت و پارک طاهباز  و پارک جنگلی اشاره کرد.

این ویلا دارای 160 متر مساحت زمین و 160 متر مربع متراژ کل زیربنای ویلا می باشد، و تمامی انشعابات و الزامات لازم را مانند، آب و برق و گاز را در سال 1398 دریافت نموده است.

تمامی امکانات اولیه و مهم اعم از تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت و تاسیسات گرمایی مانند؛ گرمایش از کف، شوفاژ و شومینه و.... سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد دیواری و کابینت mdf و.... برای این ویلای دوبلکس در محمودآباد تعبیه شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پیشنهاد مشاوران مالی ویلا دنیز به شما خریداران محترم بازدید از این ویلای دوبلکس در محمودآباد می باشد، این ویلا دارای شرایط فوق العاده مناسب برای تسویه می باشد، شما میتوانید مبلغ مورد نظر را نصف به صورت نقد و مابقی اقساط و حتی معاوضه برای این ویلا در نظر گرفته شده است، و شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ویلا اقساطی در شمال کشور نمایید.

سرمایه گذاری در شمال و در شهر محمودآباد یک فرصت فوق العاده برای کسب درآمد و دریافت سود بسیار برای انجام معاملات می باشد،

پیشنهاد مشاوران مالی ویلا دنیز، سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال به شما سرمایه گذاران محترم می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا استخر دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا ویلاهای مشابه دیگر را در سایت دنیز مشاهده کنید.

 

برای دریافت مشاوره و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما.


محدوده آدرس: ایزدشهر

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16298
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه