صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلای فلت جنگلی درشمال

خرید ویلای فلت جنگلی درشمال

656

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
19،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16329
زمین
345 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی در شمال

 

با سلام و درود خدمت شما دوستان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب باشه، و هر کجا هستین سلامت و شاد باشید.

امروز با شما دوستان همراه شدیم تا یک  ویلا فلت جنگلی را به شما معرفی کنیم.

این ویلای جنگلی در استان مازندران و در شهر محمودآباد، که یکی از زیباترین شهرهای ساحلی و جنگلی شمال کشور می باشد، قرار گرفته است، این شهر به دلیل منابع طبیعی، همچون دریا و جنگل، به یک شهر توریستی مبدّل شده است، که سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات و تفریح، این شهر را انتخاب می کنند، از این جهت خرید و فروش ویلا در شهرهای زیبای شمال رونق بسیاری پیدا کرده است.

اگر به خرید ویلا در شمال فکر می کنید، گزینه خرید ویلا در محموداباد می تواند بهترین پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما دوستان باشد، تا با این روش یک سودآوری، از طریق، سرمایه گذاری با خرید ویلا انجام داده باشید.

این ویلا پیشنهادی در منطقه اَهلِم در شهر محموداباد واقع شده است، و به دلیل موقعیت مکانی این منطقه و همجواری با کوهپایه و جنگل، چشم انداز ثابت و  منحصر به فردی را برای ساکنین این روستا به وجود آورده است.

این ویلای 330 متر مربعی به صورت دوبلکس طراحی شده است که طبق مشخصات درج شده، در زمینی به مساحت 345 مترمربع واقع شده است، که دارای 4 اتاق خواب، به صورت مستر که با امکانات کامل همچون (کمد، حمام، سرویس بهداشتی،ایرانی و فرنگی) می باشد که در این بنا، تقسیم بندی شده است، که به انشعاباتی همچون، آب و برق و گاز متصل می باشند، و امنیت این ویلا، توسط نگهبان و دوربین مدار بسته تأمین می شود.

این بنا دارای امکاناتی نظیر، استخر سر پوشیده و جکوزی بوده است، که طراحی استخر سرپوشیده، در این ویلا، این امکان را به شما می دهد تا در تمام فصول، بتوانید با خیال راحت، در این مکان به شنا کردن بپردازید.

اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، این ویلا با این امکانات بی نظیر، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای اطلاعات بیشتر  با ما تماس حاصل فرمائید.

همان طور که گفته شد، این ویلا توسط گیاهان سرسبز و پوشش گیاهی آراسته شده است، و چشم انداز خوبی را در اختیار ساکنین قرار می دهد، و قرارگیری  آلاچیق در محوطه ی حیاط، علاوه بر جنبه زیبائی، باعث گرد هم آمدن اعضای خانواده می شود، و یک جو صمیمی و گرمی را پدیدار می کند.

هنگام خرید ویلا علاوه بر جنبه زیبائی بنا، باید به نکته حقوقی ویلا هم اهمیت داد، خرید ویلا سند دار در شمال کشور، امروزه مورد توجه، مشتریان قرار گرفته است، و ویلای سند دار در شمال را می توان در ویلای شهرکی، ویلای جنگلی وساحلی، و یا در سازه های فلت و دوبلکس و ... یافت.

این ویلا جنگلی  همانند بیشتر ویلاهای موجود در سایت ویلا دنیز، دارای سند شش دانگ و تک برگی می باشد.

قیمت ویلا با توجه به سند دار بودن و موقعیت عالی آن، در حدود 19/500/000/000 تومان می باشد، که متقاضی با شرایط نقد و اقساط می تواند خریداری کند.

برای مشاهده فایل خرید ویلا اقساطی کافیست روی عبارت رنگی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه وجود دارد انتخاب کنید تا در اسرع وقت مشاوران سایت ویلا دنیز به درخواست شما رسیدگی کنند.

با آرزوی موفقیت روز افزون.


محدوده آدرس: اهلم

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16329
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه