صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس لاکچری در شمال

خرید ویلا دوبلکس لاکچری در شمال

1044

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
6،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه
کد ملک 16335
زمین
700 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری در شمال 

 

سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 

این ویلا دوبلکس در یکی از مناطق سرسبز شهرستان چمستان، در سعادت آباد زیبا احداث شده است، شهرستان چمستان یکی از معروف ترین شهرهای توریستی شمال کشور می باشد؛ این شهر به دلیل مجاورت با سواحل زیبای دریای خزر و همچنین جنگل های بکر مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی را دارید، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان، خرید ویلا در چمستان می باشد.

 خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن مساحت بیشتر و همچنین هزینه بیشتر در ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلا ها می باشد که همه افراد جامعه توانایی خرید آن را ندارند.

متراژ کل زمین این ویلا 700 متر می باشد که 380متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خواب که در این ویلا در نظر گرفته شده است، که دو تا از خواب ها به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ انشعابات آب، برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین شما پس از خرید این ویلا جنگلی می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود، تغییر مالکیت دهید.

سند این ویلا به صورت شش دانگ عرضه می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کافیست روی نوشته شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای سنددار ما نیز دیدن فرمایید.

به دلیل داشتن متراژ زمین بسیار زیاد، باغچه کاری و فضا سازی این ویلای دوبلکس، بسیار زیبا و بی نظیر می باشد؛ در باغچه ویلا، انواع گل و گیاهان زینتی و همچنین درختان چندین ساله کاشته شده است؛ ناگفته نماند که در حیاط، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید از آن بهره ببرید.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا با می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی است و همچنین قابلیت معاوضه هم دارد.

چشم انداز زیبای این ویلای جنگلی، به سمت کوهپایه، کوهستان، جنگل و دریا می باشد.

همه افراد به دنبال سرمایه گذاری در بخش های مختلف مانند؛ بازار مسکن، سکه و بورس و سهام و... هستند، سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال یکی از بهترین گزینه برای سرمایه گذاران می باشد، زیرا شمال کشور به دلیل نکات مثبت، متقاضای بسیاری دارد، به همین دلیل روزانه در حال پیشرفت می باشد، شما خرید ویلا در شمال می توانید کسب درآمدی داشته باشد، و حتی سود بسیاری بدست آورید.

 مشاورین مجرب ویلا دنیز آماده پاسخ گویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشد، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ما در ارتباط بوده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16335
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه