صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

978

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
16،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16347
زمین
580 متر مربع
بنا
570 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

 سلام به همه همراهان محترم سایت مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب و تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی باشه.

امروز قصد داریم به اتفاق شما عزیزان به معرفی یک دستگاه ویلای لاکچری دوبلکس نما مدرن در شهر نوشهر بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

همانطور که در ابتدا گفته شد، این ویلای دوبلکس لاکچری در منطقه جنگلی و در پلاک اول جنگل، در شهرستان نوشهر و در منطقه خوش آب و هوای ونوش بنا شده است؛ ونوش یکی از معروف ترین مناطق ساحلی و جنگلی استان مازندران و شهرستان نوشهر محسوب می شود که هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر از اقصا نقاط کشور می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر کلیک کنید.

متراژ کل مساحت این ویلا، ۵۸۰ متر و زیربنای آن، ۵۷۰ متر است؛ در این ویلای دوبلکس، 4 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز آن متصل و آماده بهره برداری می باشد.

طراحی ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس برای افرادی که دارای خانواده پرجمعیت می باشند، بسیار عالی است؛ زیرا این نوع ویلا به دلیل دو طبقه بودن فضای بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تمامی اسناد و مدارک این ویلای لاکچری دوبلکس کامل بوده و از مدارک آن می ‌توان به مجوز ساخت، پایان کار و همچنین سند اشاره کرد که خیال شما را از یک خرید مطمئن آسوده می سازد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، کافی است روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز، دیدن فرمایید.

 به دلیل مشکلات اقتصادی که این روزها گریبان گیر کشور عزیزمان شده است، افراد زیادی قصد خرید ویلا اقساطی را دارند تا بتواند فرصت بیشتری برای پرداخت مبلغ ویلا داشته باشند؛ اگر شما عزیزان هم از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای ما نیز دیدن فرمایید.

 یکی از مهم ترین ویژگی‌های این ویلا که مد نظر بسیاری از خریداران قرار دارد، شهرکی بودن آن می باشد؛ این ویلای شهرکی، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم از طرفداران خرید ویلا شهرکی هستید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

در این ویلا، روف گاردن در نظر گرفته شده است که دارای چشم انداز فوق العاده زیبا و جذاب جنگل و کوه های می باشد؛ شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه خودتان این روف گاردن زیبا را دیزاین کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 نمای بسیار جذاب این ویلا به صورت نما مدرن است؛ این نوع نماها، طی چند سال اخیر، پیشرفت زیادی داشته اند و سازندگان امروزه از این نماها بیشتر در ساخت ویلا استفاده می کنند.

 آیا به دنبال خرید ویلا نما مدن هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

از اینکه سایت مشاورین ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیده اید، از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: ونوش

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16347
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه