صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس شهرکی سنددار لاکچری در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس شهرکی سنددار لاکچری در نوشهر

305

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
16،000،000،000 تومان
کد ملک 22758
زمین
650 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی سنددار لاکچری در نوشهر

سلام و عرض ادب و احترام خدمت یکایک شما بینندگان محترم؛ حال دلتون چطوره؟ امیدوارم بهترین ها نصیب قلب پر مهر شما عزیزان باشه.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی سنددار که در شهر ساحلی و جنگلی نوشهر بنا شده است بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلا همانطور که در عنوان بیان شده است، در شهر زیبای ساحلی و جنگلی نوشهر بنا شده است؛ این شهر یکی از مهم ترین شهرستان های غرب استان مازندران می باشد؛ زبان مردم این شهر طبری و به گویش کجوری است که به گویش مردم شهرستان نور و چالوس شباهت دارد؛ شهرستان نوشهر از شمال با دریای خزر، از جنوب با بخش بلده شهرستان نور، از شرق به شهرستان نور و از غرب به شهرستان چالوس منتهی می شود؛ بزرگترین بخش شهرستان نوشهر را بخش کجور تشکیل می دهد که حدود دو سوم از خاک این شهر را شامل می شود؛ شما برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده و خرید ویلا نوشهر کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 نمای بسیار زیبا و لاکچری این ویلای دوبلکس به صورت رومی و جنس سنگ های درجه یک می باشد؛ نمای این ویلا با ظرافت هرچه تمام تر و با نقش و نگار های خاص طراحی و اجرا شده است؛ اگر علاقمند به خرید ویلا نما رومی هستید، بدون شک این ویلا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما عزیزان باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس ۶۵۰ متر و زیربنای آن هم ۲۵۰ متر می باشد؛ همانطور که ملاحظه کردید، متراژ زمین و زیربنای این ویلا بسیار بزرگ می باشد؛ این متراژ بالا نشان دهنده فول آپشن بودن و مدرن بودن این ویلا است.

برای مثال حیاط این ویلا بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ به گونه ای که در باغچه آن انواع گل ها و گیاهان زینتی، آلاچیق بسیار بزرگ و دلباز، باربیکیو و آبنما در نظر گرفته شده است.

 ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، بسیار بزرگ و دارای ابعاد استاندارد می باشند؛ همچنین تمامی اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

این ویلای لاکچری دوبلکس دارای سند تک برگ می باشد که خیال خریدار را از همه جهات آسوده می سازد؛ امروزه بسیاری از خریداران ویلا در شمال مهم ترین اولویتشان خرید ویلا سنددار است.

دیگر مزیت مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ این ویلا در یک شهرک برند هکتاری با نگهبانی و دوربین مداربسته بنا شده است؛ شما برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی بیشتر، می توانید از سایر ویلاهای شهرکی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22758
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه