صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک در شمال

1072

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
17،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه
کد ملک 16349
زمین
650 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز و محترم ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

با ما همراه باشید، تا شما عزیزان یک ویلا لوکس در یکی از شهرهای فوق العاده زیبا در نوشهر و در یکی از مناطق سرسبز، به نام وازیوار معرفی نماییم.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلای پیشنهادی با بنای دوبلکس به مساحت 650 متر مربع و در زمینی به متراژ 500 متر مربع ساخته شده است، این ویلا جنگلی با سازه ای مدرن و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی و ساحلی واقع شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست، روی لینک کلیک کنید.

این ویلای ساحلی دارای سالن دلباز می باشد، قسمتی از این ویلا که به آشپزخانه اختصاص داده شده است، دارای ابعاد مناسب و دارای امکانات گاز، هود و کابینت می باشد.

این ویلای جنگلی دارای 5 اتاق خواب بوده که در اتاق آن کمد دیواری تعبیه شده است، همچنین اتاق آن مستر می باشد، این ویلا دوبلکس ساحلی دارای چشم انداز جنگل و طبیعت و ویوی همیشگی و ابدی به دریا و کوهپایه و جنگل می باشد.

در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است. برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، که همگی نشان دهنده ساختار معماری ارزنده ای این ویلای جنگلی می باشد.

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است، و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلا دوبلکلس جنگلی داشته است.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک کلیک کنید.

وجود پنجره های بزرگ قدی دوجداره باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد، و همچنین دید خوبی نسبت به طبیعت زیبای شهر نوشهر داشته باشد. 

 این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، تراس … می باشد، همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاز و گرمایش از کف و پکیچ دیواری تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در ویلا استفاده شده است.

این ویلا دوبلکس دارای استخر، سونا و جکوزی می باشد، و همچنین دارای اسناد کامل، نظیر سند شش دانگ و تک برگ می باشد، و حتی برای پرداخت هزینه این ویلا، به صورت نقد و اقساط و معاوضه صورت گرفته است، شما با خرید ویلا در شهرک میتوانید، صاحب یکی از لوکس ترین ویلا در نوشهر شوید.

برای مشاهده خرید ویلا اقساطی، خرید ویلا استخر دار و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

برای تماس و ارتباط با مجموعه ویلا دنیز کلیک کنید.

برای در خواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 


محدوده آدرس: وازیوار

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16349
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه