صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس لاکچری درشمال

خرید ویلای دوبلکس لاکچری درشمال

817

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
40،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16396
زمین
1000 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس لاکچری در شمال 

با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت همراهان خوش ذوق ویلا دنیز؛ امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید.

امروز در خدمت شما هستیم، با معرفی یک دستگاه، ویلای دوبلکس جنگلی در شمال کشور؛ اگر قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی را دارید، ما را تا ادامه این آگهی همراهی کنید. 

خرید ویلا در شمال، امروزه بیشتر از 70 درصد مسافران برای مسافرت های خود، شمال کشور را انتخاب میکنند؛ شمال کشور به دلیل آب و هوای خوب و پاکی که دارد، هر آدمی را به سوی خودش میکشاند؛ شمال کشور به دلیل داشتن جنگل های سرسبز و طبیعت زیبایی که دارد از جمله دریا و دیگر طبیعت بی نظیرش راه مسافران را به این سو کج کرده است.

خرید ویلا در نوشهر؛ این ویلا در شهر نوشهر، یکی از پر آوازه ترین شهر های استان مازندران است؛ برای مثال، داشتن بندر و سواحل زیبایش، چشمگیر مسافران، شده است؛ اگر شما همراهان عزیز ویلا دنیز، قصد

 خرید ویلا ساحلی را دارید، این ویلای لاکچری را به شما پیشنهاد میدهیم.

امروزه خرید ویلا ساحلی بیشترین تقاضا را در بین بقیه ویلا ها در شهر های دیگر دارد؛چه خوب است که این ویلای ساحلی شما دارای سند باشد تا خیال شما مشتریان عزیز را آسوده کند، اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، این ویلا پیشنهاد خوبی به شما ویلا دنیزی های عزیز میباشد.

ویلای شهرکی جزء ابداعات خوب و مفید در حوزه ساخت و ساز است؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل استقبال زیادی از مشتریان مورد توجه قرار گرفته است؛ پس با ویلا دنیز همراه باشید تا بیشتر ویلا شهرکی را بشناسید؛

این ویلا دوبلکس در شهرکی قرار دارد که، از نگهبانی 24 ساعته استفاده شده است و از طرف دیگر ساختمان های آن به دوربین های مداربسته مجهز شده است، تا از نظر امنیت، برای مثال :سرقت ویا ... خیالتان را آسوده کند.

این ویلا از نظر ساخت، ساختار بسیار محکمی را دارد؛  نمای ساختمان بصورت مدرن است، که زیباترین نما درحال حاضر بحساب می آید و با داشتن نمای بیرونی بی نظیر و چشمگیر، نظر افراد بسیاری را به سوی خود جذب کرده است؛

اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، میتوانیداین ویلای لوکس و لاکچری را مورد انتخاب خود قرار دهید؛ این ویلا با حیاط سازی جذاب و فوق العاده خود می تواند تمام تلاش خود را برای جلب نظر شما انجام دهد.

  این ویلای جنگلی، دارای 1000متر زمین و 550 متر بنای دوبلکس میباشد، این بنای لوکس دارای 4خواب است که برای راحتی شما عزیزان در هر خواب مستر قرار گرفته است، این ویلا با داشتن 270 متر روف گاردن و ویوی عالی به سمت جنگل و دریا، یک صحنه زیبا و بی نظیر را برایتان ثبت کند؛

خرید ویلا استخر دار؛ این ویلا دارای استخر و جکوزی است که شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز میسازد؛ این ویلا دارای آلاچیق و باربیکیو وحیاط سازی و درختان زینتی است و در شهرک این ویلا، و دارای زمین تنیس است ، که این رتبه شهرک را بالا میبرد و باعث زیبا شدن شهرک میشود.

اگر قصد خرید ویلا دوبلکس شهرکی را دارید، برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما آنلاین در ارتباط باشید.

برای ارتباط با ما میتوانید از طریق تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: اطراف دریا بیشه

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16396
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه