صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس جنگلی نمامدرن درنوشهر

خرید ویلای دوبلکس جنگلی نمامدرن درنوشهر

610

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
50،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16397
زمین
950 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس جنگلی نمامدرن درنوشهر

با عرض سلام و ادب خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید.

امروز درخدمت شما هستیم با معرفی یک ویلای دوبلکس جنگلی نما مدرن.

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که آیا خرید ویلا در شمال می ‌تواند به منزله یک سرمایه‌گذاری باشد؟ دریافت نتیجه از این سرمایه ‌گذاری به گزینه‌ های مختلفی بستگی دارد؛ به عنوان مثال: موقعیت جغرافیایی ویلا، وضعیت سند، مصالح استفاده شده برای ساخت ویلا، دسترسی به موارد رفاهی گوناگون و... .

برای خرید ویلا در شمال می توانید متناسب با سلیقه شخصی خود یکی از مناطق کوهستانی، جنگلی و یا ساحلی را انتخاب کنید.

خرید ویلا دوبلکس یکی از بیشترین خریدها است؛ این ویلای دوبلکس نما مدرن با ساختار خوب و محکمی که دارد یکی از چشم گیرترین ویلا هایی است که نظر مشتریان را جذب خودش می کند؛ خرید ویلا جنگلی با ارتفاع بالایی که دارد، چشم انداز را برای دیدن جنگل، آسان می کند.

خرید ویلا در نوشهر متقاضیان زیادی دارد چرا که امروزه با افزایش مشغله های زندگی، بسیاری از افراد می خواهند به یک منطقه آرام مهاجرت کنند؛ در ایران، انتخاب ناحیه شمال اولین گزینه برای اغلب افراد است؛ این ویلای جنگلی در استان مازندران و در شهر نوشهر قرار دارد؛ شهر نوشهر یکی از از مهم ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران است؛ شهر ساحلی و جنگلی نوشهر به دلیل ساحلی بودن و از آن طرف جنگلی بودن، بسیار پرطرفدار و مسافر خیز است.

یکی از بهترین مزایای این ویلا جنگلی میتوان به شهرکی بودن آن توجه کرد.

خرید ویلا شهرکی به دلیل امنیت بالا و نگهبانی ۲۴ ساعته، برای مشتریان و مسافران محترم پرتقاضاتر است؛ به دلیل اینکه ویلای شهرکی خیال آن ها را از نظر سرقت و یا ... آسوده میکند؛ در شهرک این ویلا، زمین ورزشی و پارک بازی تعبیه شده است، برای کسانی که فرزند کوچک دارند، سرگرمی را فراهم کند؛ این ویلای شهرکی دارای دوربین مداربسته برای امنیت کامل نصب شده است.

خرید ویلا سنددار یکی از اولویت های خرید ویلا است؛ این ویلای دوبلکس نما مدرن، دارای سند شش دانگ می باشد؛ امروزه یکی از از مهم ترین شرط های مشتریان عزیز این است که ویلا دارای سند تک برگ یا شش دانگ باشد که خیال آنها را از یک خرید مطمئن و خوب جمع کند؛ سند شش دانگ سندی است که به صورت کامل به یک شخص تعلق داشته باشد؛ این نوع سند رسمی، یکی از معتبر ترین اسناد در بین اسناد ملکی است.

خرید ویلا نما مدرن با نمای زیبایی که دارد، نظر مشتریان زیادی را به سوی خود می کشاند؛ این ویلای لوکس جنگلی دارای ۹۶۵ متر زمین و ۷۰۰ متر بنای دوبلکس می باشد؛ در این ویلای دوبلکس ۴ خواب مستر تعبیه شده است؛ انشعابات این ویلای شهرکی از جمله آب ، برق ، گاز نصب میباشد؛ برای گرمایش این ویلا از شوفاژ و پکیج استفاده شده است و یکی از بی نظیرترین ساختار ها در این ویلا،داشتن استخر چهار فصل و جکوزی می باشد؛ خرید ویلا استخردار شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز می سازد؛ این ویلا با داشتن روف گاردن با ویوی عالی به جنگل و دریا یک چشم انداز رویایی و لذت هر چه بیشتر را برایتان میسازد و نظر را برای خرید این ویلا جنگلی بیشتر جلب میکند.

یک مسئله دیگر که خرید را برایتان آسان تر می کند،خرید ویلا اقساطی است؛شما میتوانید، با پرداخت نقدی نصف مبلغ ویلا و باقی مانده آن را بصورت اقساط 3ماهه،بدون بهره پرداخت کنید.

 برای مشاوره بیشتر میتوانید، فرم مشاوره را پر کنید و با همکاران، ما،آنلاین در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

ویلاهای مشابه