صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

645

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
6،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16471
زمین
430 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

با ما همراه باشید تا شما را با خرید ویلا در شمال در منطقه ساحلی و جنگلی سیسنگان در نوشهر اشنا نماییم.

این ویلای جنگلی در نوشهر با سازه دوبلکس به مساحت ۳۰۰ متر مربع و در زمینی به متراژ ۴30 متر در منطقه خوش آب و هوا سیسنگان قرار دارد.

برای این ویلا دوبلکس، 4 اتاق به صورت مستر طراحی شده است و همچنین در بهترین منطقه در شهرک با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا و نزدیک به مرکز خرید و دسترسی راحت به مراکز درمانی دارد، و از دریا و جنگل فاصله کمی دارد، و شما به راحتی میتوانید، دسترسی به مناطق گردشگردی در سیسنگان نوشهر داشته باشید، برای خرید ویلا در نوشهر کافیست کلیک کنید.

این ویلا دوبلکس جنگلی دارای طراحی داخلی شیک و مدرن اکازیون دیزاین شده است، و شما  برای خرید ویلا دوبلکس جنگلی کافیست روی لینک کلیک کنید. 

 این ویلا در شهرک قرار دارد که شما با  خرید ویلا در شهرک  خیالتان بابت امنیت میتوان راحت باشد؛ زیرا ویلا در شهرک دارای نگهبان 24 ساعته می باشد که از ویلای شما محافظت می کند و همچنین این ساختمان دارای درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته می باشد، که امنیت ویلا را دو چندان می کند.

وجود پنجره بزرگ باعث شده است، نور کافی وارد فضای داخل ویلا شود، و همچنین محوطه سازی در حیاط با درختان و گیاهان زینتی، زیبایی فوق العاده ای به ویلا بخشیده است؛ که توجه هر بیننده را به خود جلب می کند.

این ویلا جنگلی تمامی امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز را در سال 1397 دریافت نموده است، و این ویلا دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، و پنجره ریموت دار و … می باشد.

همچنین این ویلا دوبلکس دارای تاسیسات گرمایی نطیر، گرمایش از گف و شوفاژ و شومینه و تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت را می باشد، و شما نیاز به تهیه این امکانات را ندارید.


اگر شما قصد خرید خرید ویلا اقساطی در شمال دارید، پیشنهاد مجموعه دنیز به شما خریداران محترم این ویلا در نوشهر می باشد، و شما میتوانید این ویلا را به صورت نقد و اقساط و حتی معاوضه نیز معامله کنید.

 

سرمایه گذاری با خرید ویلا  بهترین انتخاب برای کسانی می باشد، که قصد سرمایه گذاری در شمال دارند.

همچنین این ویلا دوبلکس جنگلی دارای استخر می باشد، و شما با خرید ویلا استخر دار  در سیسنگان از استخر و شنا در دریا، بی نیاز خواهید شد.

 

امتیازات ویلا دوبلکس جنگلی

 

❇️نوشهر  ❇️500 متر زمین ❇️400 متر بنا ❇️نوساز ❇️برق سه فاز + تک فاز خانگی ❇️آب + گاز ❇️ویوی جنگل ❇️استخر ( سرد و گرم روباز ) ❇️موتور خانه ❇️سیستم سرمایش ❇️ گرمایش داکت ❇️اسپیلیت ❇️مبله ❇️کابینت ام دی اف های گلاس ❇️4 خواب #مستر ❇️شاه نشین ❇️پنجره های ریموت دار ❇️اتاق سرایداری ❇️ سند تک برگ و پایانکار ❇️

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو میکند.


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16471
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه