صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا شهرکی با نگهبانی در شمال

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی در شمال

761

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماههدبدون بهره
کد ملک 17618
زمین
330 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شهرکی با نگهبانی در شمال

 

همان‌طور که اشاره شد ویلا در سازه دوبلکس با 3 اتاق خواب مستر در موقعیت عالی در یکی از شهرک های برند چمستان قرار دارد، این ویلای جنگلی با مساحت زمین به متراژ 330 متر مربع و 200 متر مربع متراژ کلی زیربنای این ویلا می باشد.

هنگامی که وارد ویلا می‌ شوید با سالن دلباز و آشپزخانه ای با بهترین تجهیزات لوکس و برند با کابینت و هود و سینک و شیرآلات با بهترین برند خواهید دید، سپس با گذر از پله ای به طبقه دوم این ویلا با خواب مستر مجهز به تراس بزرگ رو به ویو همیشگی و ابدی به طبیعت همیشه سرسبز چمستان مواجه خواهید شد، برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در شمال کافیست رو لینک مشخص شده کلیک کنید.

عمر این بنای ویلایی در حدود 1 سال ساخت است، و از نقشه‌ ای زیبا و متریال لوکس با احداث شده توسط مهندسین مجرب که حس ویلا و آرامش در محیطی گرم را به شما منتقل خواهد کرد، را در پیش رو دارید، بازدید از این ویلا در سازه دوبلکس جنگلی و در دو طبقه با سالن‌ پذیرایی و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و ایرانی و فرنگی با تراس رو به کوه در طبقه دوم را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

در جستجوی خرید ویلایی به قیمت مناسب در شمال کشور هستید؟ پیشنهاد مشاوران مجموعه دنیز به شما خریداران این می باشد که از موقعیت و مشخصات و امکانات آن از نزدیک آشنا شوید و تمامی امکانات و مشخصات ساختمان را بررسی نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این نمونه ویلا در چمستان جزو پر فروش ترین و دارای طرفدارانی زیادی به این سبک و نوع ویلا خصوصا با متراژ زمین زیاد و دارای استخر می باشد که می توانید از این امکانات نهایت لذت را ببرید، برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 پنجره‌ های کوچک و بزرگ فراوان در سالن این ویلا، باعث نورگیری مناسب به ویلا شده است، و برای رفتن به طبقه بالا از پله‌ ای با طراحی و کیفیت به روز استفاده است، و

از امتیازات دیگر ویلا نزدیکی آن به شهر محمودآباد، نور و نوشهر و آمل و... به جنگل و دریا و مناطق تفریحی و گردشگری این شهرها و... می باشد، که دسترسی به مناطق گفته شده بسیار سریع و آسان شده است.

یکی از امتیازات ویلا، داشتن سند و مدارک رسمی ویلا است، که مراحل اخذ مدارک رسمی را طی و دریافت نموده است، داشتن اسناد رسمی یعنی که امنیت را برای خرید ویلا تضمین می‌ کند، و شما خریدار عزیز با خیال آسوده میتوانید اقدام به خرید ویلا سند دار در چمستان سرسبز نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک کلیک کنید و اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید وبرای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17618
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه