صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا جنگلی کلاسیک در محموداباد

خرید ویلا جنگلی کلاسیک در محموداباد

647

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17707
زمین
160 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی کلاسیک در محموداباد

 

شهرستان محمودآباد جزو یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در مازندران محسوب می شود، این شهر هر دو طبیعت جنگلی و طبیعت ساحلی را دارا می باشد، اگر قصد

 خرید ویلا در شمال را دارید؛ خرید ویلا در محموداباد در بهترین موقعیت مکانی و در زمین های ساحلی با ویو همیشگی و ابدی به دریا، تمام آن چیزی است، که باعث لذت و ارامش را فراهم سازد، با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این ویلای زیبا آشنا شوید.

هنگامی که یک ویلا به صورت تکمیلی و فول امکانات با معماری خاص و زیر نظر مهندسین و معماران مجرب و حرفه ایی در یکی از شهرک های برند در محموداباد طراحی و احداث شده است، دارای طرفداران و متقاضیان بسیاری می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا دوبلکس ساحلی دارای زمینی به وسعت 160 متر دارای 4 اتاق خواب مستر با کمد دیواری و امکانات کامل، با یک آشپزخانه با کابینت های درجه یک، هود، سینک، شیرآلات با بهترین برند از ترکیب رنگ های بینظیر طراحی شده است، سونا، جکوزی، استخر، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل مانند؛ کولر اسپلیت، شومینه، شوفاژ، گرمایش از کف،  درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و... را دارا می باشد، و در کل این ویلا از بهترین متریال برای ساخت این ویلا استفاده شده است.

در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، و نیز برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، که همگی نشان دهنده ساختار معماری ارزنده ای این ویلای ساحلی در محموداباد می باشد.

این ویلا مدرن در یکی از بهترین موقعیت مکانی در نزدیکی شهر و مرکز خرید و تفریحی و.... می باشد، و گزینه دیگر داشتن مجوز ساخت و پایان‌ کار و اسناد رسمی می باشد، و در نهایت ویلا در شهرک به عنوان ویلای شهرکی و دارای سند مالکیت خواهد بود.

مزایای ویلای شهرکی می توان به امنیت بالا، قیمت مناسب، اطمینان از منابع آب و برق و گاز، با کیفیت بودن مصالح بکار گرفته شده در ساخت، گیت ورودی، نگهبانی 24 ساعته و... می توان اشاره نمود.

پیشنهاد دنیز ویلا به شما عزیزان این می باشد که از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از مجلل ترین ویلاهای منطقه شوید، این ویلای زیبا را بخاطر بسپارید.

 در سایت ویلا دنیز فایل های متنوع از خرید ویلا در شمال و  خرید ویلا سند دار و  خرید ویلا در شهرک و  فروش ویلا استخردار  و... کافیست روی لینک های مشخص شده کلیک کنید، تا فایل های دیگر را در سایت ویلا دنیز دیدن فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17707
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه