صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس لاکچری در شمال کشور

خرید ویلای دوبلکس لاکچری در شمال کشور

575

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
16،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط
کد ملک 17729
زمین
500 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس لاکچری در شمال کشور 

با سلام بعد ما احترام خدمت شما همراهان محترم ویلادنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا تریبلکس فوق لاکچری در شهرک برند و در شهر ساحلی نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمی تان همراهی کنید.

طراحی این ویلا به صورت تریبلکس می باشد؛ طراحی خانه تریبلکس به صورت سه طبقه است، یعنی داخل یک واحد سه طبقه طراحی شده و این سه طبقه را با پلکان به یکدیگر متصل می نمایند، که به آن اصطلاحاً طراحی تریبلکس می گویند؛ طراح آن را از داخل به صورت سه طبقه طراحی نموده و برای رفت و آمد بین طبقات نیز پلکانی را تعبیه کرده است و بدین ترتیب یک طراحی تریبلکس را به وجود آورده است.

 ویلا شهرکی یکی از بهترین تصمیماتی که هر کس می‌تواند بسته به اندوخته مالی خود با خرید ویلا در شمال انجام دهد؛ علاوه بر اینکه می‌تواند به راحتی و بدون دغدغه به محل اقامت، به یکی از خوش آب و هوا ترین و زیبا ترین نقطه ایران سفر کنند، می‌توانند یک سرمایه گذاری در شمال با سود خوب برای خود رقم بزنند.

ویلا شهرکی، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، یکی از ابداعات جدید در حوزه ساخت و ساز، فروش این نوع ویلاها می باشد که به دلایل مختلفی وارد بازار کشور شده، که نسبت دیگر ویلا های معمولی در شمال دارای تفاوت هایی می باشد و آنها نیز هم کاملا متفاوت است بنابراین کسانی که این ویلاها را برای خرید و زندگی شما انتخاب می کنند، باید به تمامی قوانین موجود در شهرک آگاه و به آن پایبند باشند و برای حقوق دیگر افراد شهرک احترام قائل شود.

ویلا شهرکی، از امنیت بالایی برخوردار هستند این ویلاها دارای نگهبانی و حراست می باشد و هرگونه رفت و آمدی با نظارت حراست شهرک صورت می‌گیرد، این نوع ویلاها برای کسانی که فقط در تعطیلات تابستانی و نوروز به شما سفر می‌کنند و در روزهای دیگر سال ویلا خالی از سکنه می باشد، بسیار گزینه مناسبی است؛ اگر شما هم علاقه مند به خرید ویلا شهرکی هستید، پیشنهاد ما به شما این ویلای لاکچری می باشد.

این ویلا در شهر ساحلی و جنگلی نوشهر قرار دارد، نوشهر یکی از شهرهای مهم اقتصادی غرب استان مازندران می باشد، که دارای طبیعتی فوق العاده زیبا و جاذبه‌های گردشگری بسیار تماشایی می‌باشد؛ نوشهر به علت موقعیت مکانی و محیطی شهر، امکانات محله و منطقه‌ای دسترسی به جاده های اصلی و نزدیک به پایتخت، زیبایی و طبیعت منطقه و ... برای خرید ویلا جنگلی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید، ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم.

 این ویلای فوق مدرن دارای ۵۰۰ متر زمین و ۶۰۰ متر بنای تریبلکس می‌باشد، که در این بنای نسبتاً بزرگ ۴ خواب تعبیه شده است که در هر یک از خواب های آن از مستر استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره‌برداری می باشد.

این ویلای لاکچری دارای سند تک برگ می باشد و شما برای خرید ویلا سند دار میتوانید این ویلای لاکچری را برای خود انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های این ویلا شرایط پرداخت آن است، که شما با خرید ویلا اقساطی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد؛ با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ویلادنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17729
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه