صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای ساحلی در شمال

خرید ویلای ساحلی در شمال

598

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
27،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17730
زمین
1000 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای ساحلی در شمال 

با سلام و عرض احترام خدمت شما همراهان محترم ویلادنیز، امیدوارم از تک تک لحظات زندگیتون، به خوبی استفاده کرده باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه باغ ویلای لاکچری در شهر توریستی و گردشگری نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید باغ و ویلا را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با چشمانی گرمی و صمیمیتان همراهی کنید.

باغ ویلای شمال، یکی از معدود پروژه های ساختمانی است که در بهترین شهرهای مازندران در مناطق جنگلی و ساحلی، می توان نظیر آن را پیدا کرد؛ باغ ویلا همانطور که از نام آن بر می‌آید، یک ویلای بزرگ با محوطه شبیه باغ است، یک باغ اختصاصی در محدوده زمین های یک ویلا قرار دارد و سرسبزی ویژه‌ای را به متن می‌بخشد؛ خرید ویلا باغ در شمال یکی از محبوب ترین گزینه های خرید ویلا در شمال است.

مدت زندگی شهرنشینی چنان وجودمان را پر کرده که حتی شنیدن نام باغ بزرگی است، صدای خوش پرندگان و هنرمندانه برگ درخت حتی اگر فرآیند ساده هم باشد، اما مملو از زیبایی و هنر، دلم لک زده برای باغ‌هایی که با درختان افرا هم دستند، همان‌هایی که انگار تمام زیبایی های عالم آدرس شان را از برند، باغ ویلا آریست از صدای شهر از همه خودرو و از شلوغی بشر، باید جای قشنگی برای زندگی باشد.

در ویلا باغ تمرکز اصلی بر باغ و فضای سبز است، که ساختمان ویلا را احاطه کرده است، به زعم که ویلا، ساختمان لوکس و معرفت ترجمه می شود؛ ویلا باغ، بزرگ و مملو از درخت است که در میان هایش، ساختمانی به چشم می خورد، که این ساختمان، نامش ویلاست؛ برخی امکانات اضافی را نیز شامل می‌شود و آن منظور از باغ ویلا مکانیسم مجلل که نگاهمان را به باغ و طبیعت و... می زند و پای ما را به جایی می گشاید که جز یک تازی طبیعت، چندان چیزی محسوس نیست.

این ویلا دارای ۱۰۰۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنای کلنگی می باشد، در این بنا ۳ خواب تعبیه شده است، که دارای ویو عالی به بیرون از منزل را دارد، انشعابات ویلا از جمله آب برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از ویژگی‌های خوب این ویلا شهرک بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی، هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید شد و ویلای شما در امنیت کامل محافظت می شود.

و دیگر مزایای خوب این ویلا سند دار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سند دار هیچ نگرانی بابت سند نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید مالکیت خود را نسبت به این ویلا اثبات کنید.

این ویلا در یک منطقه جنگلی و ساحلی قرار دارد، اگر شما هم علاقه مند به خرید ویلا ساحلی هستید، این ویلا را ما به شما پیشنهاد می دهیم، شما با خرید این ویلا از یک تیر دو نشان زده اید، هم خرید ویلا ساحلی، و هم خرید ویلا جنگلی، و به هر دو تایشان می توانید دسترسی داشته باشید.

اگر شما علاقمند به خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا را می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم، شرایط پرداخت آن به اینطور است که، نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17730
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه