صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلاباغ سرسبز دردل طبیعت نوشهر

خرید ویلاباغ سرسبز دردل طبیعت نوشهر

568

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
14،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17745
زمین
570 متر مربع
بنا
760 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلاباغ سرسبز دردل طبیعت نوشهر

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان همیشگی ویلادنیز، امیدوارم همیشه در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا باغ لاکچری در یک منطقه برند و جنگلی، در شهر نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا باغ را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید

با گسترش زندگی شهری و شهرنشینی تنها چیزی که پس از شنیدن کلمه ویلادر ذهن می آید، فضای گسترده اطراف، وجود درختان میوه، استخر و ... می باشد، اما باید توجه داشت این ویژگی ها بیشتر در ویلا باغ ها به چشم می خورد تا ویلاهای مدرن امروزی، به محوطه بیرونی آن است، که محوطه سازی در آن از اهمیت زیادی برخوردار است؛ درخت میوه های مصنوعی، آب‌نما و ... از جمله عناصر مهم می باشند، همچنین نورپردازی بیرونی ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که نمای خوبی در شب ایجاد می‌کنند، افرادی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر به خصوص خرید باغ ویلا هستند، تمایل دارند باغ ویلایشان دارای استخر باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، ما به شما این ویلا باغ را پیشنهاد می دهیم.

مهمترین نکته‌ای که موقع انتخاب باغ ویلا در نوشهر باید بدان توجه داشته باشید سرسبزی و طبیعت اطراف ویلا می‌باشد، چرا که داشتن با نشاط را برای شما به همراه داشته باشد، بسیاری از باغ ویلا در شمال دارای بافت فرسوده می باشند، که معمولاً باز سازی شده اند، این ویلا دارای قیمت پایین تری می باشند و راحت‌تر خرید و فروش می‌شود، بنابراین باید به حسن بنای باغ ویلا ها توجه داشته باشید، باغ ویلاها از نظر موقعیتی به سه دسته، باغ ویلای مجموعه، باغ ویلا شهرکی و باغ ویلای مسکونی تقسیم می شوند.

قبل از خرید ویلا در نوشهر به اسناد و مدارک ویلا توجه داشته باشید تا بعدها مشکلی برایتان پیش نیاید و اگر شما هم نگرانی بابت اسناد دارید ما به شما خرید ویلا سند دار را پیشنهاد می دهیم؛ این ویلا دارای سند تک برگ می باشد و هیچ مشکلی در این بابت نخواهید داشت.

چنانچه به دنبال خرید ویلا در شمال خرید ویلا باغ در شمال و یا خرید زمین در شمال می باشید می توانید با گروه مشاورین ویلادنیز مشورت کنید.

باغ ویلای شمال یکی از معدود پروژه های ساختمانی که در بهترین شهرهای مازندران در مناطق جنگلی و ساحلی می توانند نظیر آن را پیدا کرد بسیاری از مشتریان ثروتمند خرید ویلای شمال در استان مازندران به خرید باغ ویلای شمال علاقه بیشتری دارند این ویلاها به نحو مطلوب با زیباترین ایده های محوطه سازی و طراحی فضای سبز ساخته شده‌اند.

این باغ ویلا دارای ۵۷۰ متر زمین و ۷۶۰ متر بنای مفید می باشد که در این بنا ۴ خواب تعبیه شده است و برای راحتی شما عزیزان در هر یک از خواب ها از مستر استفاده شده است؛ یکی از ویژگی های مثبتین ویلا باغ شهرکی بودن آن است یعنی شما با خرید ویلا شهرکی مشکلی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت و ویلای شما در امنیت کامل نگهداری می شود این شهر که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد و ویلای شما را در امنیت کامل قرار می دهد؛ یکی از مزایای خوب این ویلا شرایط پرداخت آن است یعنی شما با خرید ویلا اقساطی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریقه درخواست مشاوره سمت راست هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17745
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه