صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلای دوبلکس نمامدرن در شمال زیبا

خرید ویلای دوبلکس نمامدرن در شمال زیبا

666

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد به صورت نقد، الباقی اقساط 4ماهه
کد ملک 17786
زمین
270 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن در شمال زیبا

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلادنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن در منطقه برند جنگلی در شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

 مطمئناً همه ما می‌خواهیم که در کودکی یا حتی در بزرگسالی، یک ویلا در شمال داشته باشیم، که رو به جنگل باشد و بتوان از زیبایی خدا دادی محیط پیرامون آن نهایت لذت و استفاده را برد.

یکی از مناطقی که چنین ویژگی‌هایی را دارد، چمستان در شمال ایران می باشد؛ منطقه چمستان از تهران ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد و می‌تواند ظرف ۲ الی ۳ ساعت به آن رسید؛ این شهرستان با دارا بودن فاصله ۹۰ کیلومتری از شهرسازی یکی از مناطق بی‌نظیر جنگلی در شمال ایران می باشد.

بسیاری از افراد که از آلودگی تهران خسته شده‌اند برای مدتی به استراحت نیاز خواهند داشت، استراحت در یکی از ویلاهای بی‌نظیر موجود در چمستان بهترین و موثرترین راه درمان این گونه از افراد می باشد، این شهرستان با دارا بودن امنیت بالا در کنار آب و هوای مطبوع و دلچسب، محیط مناسبی برای گذراندن تعطیلات بی‌نظیر در ایام تابستان و عید می باشد؛ از جمله مزایای داشتن یک ویلا در چمستان می‌توان به استفاده از چشمه‌های آب معدنی گرم لاویج در ۲۵ کیلومتری جنوب این شهر اشاره نموده؛ از دیگر مزایای خرید ویلا در شمال می‌توان به خرید ویلا در چمستان با قیمت بسیار کمتر از سایر نواحی شمال ایران اشاره نمود.

طراحی ساخت این ویلا بصورت دوبلکس می باشد، ویلای دوبلکس در شمال، یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار برای خرید ویلا است، ویلاهای دوبلکس، معماری چشم نواز و منحصر به فردی دارد؛ این ویلاها از نمای بیرونی قابل تشخیص هستند، که به صورت دو طبقه دیده می شود اما در واقعیت در طراحی داخلی از طریق یک پلکان در دو طبقه مجزا شده است؛ آنچه مشتریان خرید ویلا در شمال را، به سمت این ویلا جذب می‌کند نحوه طراحی دکوراسیون داخلی است، که باعث می شود سبک طراحی لوکس را تجربه کنند.

این ویلای فوق لاکچری با متریال درجه یک ساخته شده است و به همراه حیاط سازی شیک و مدرن و با درختان میوه و درخت های زینتی زیبایی را هرچه بیشتر کرده است، این ویلا دارای روف گاردن است، که شما می توانید به راحتی اشراف به اطراف ویلا داشته باشید، و از ویوی زیبا و قشنگ اطراف ویلا لذت ببرید.

این ویلا دارای ۲۷۰ متر زمین و ۲۵۰ متر بنای دوبلکس می باشد؛ این بنا دارای ۳ خواب است که در هر یک از خواب ها از مستر استفاده شده است؛ انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز، هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا در یک شهرک برند بنا شده است، این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد، و شما با خرید ویلا شهرکی نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت.

یکی از آپشن های فوق العاده این ویلا داشتن استخر خانگی است، یعنی شما با خرید ویلا استخردار می توانید، استخر عمومی را در منزل خود داشته باشید و از آن استفاده لازم را انجام می‌دهید و نیازی به استخر عمومی نخواهد داشت؛ یکی از مزیت های خوب ویلا شرایط پرداخت آن است، یعنی شما با خرید ویلا اقساطی مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط ۴ ماهه و بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با مشاورین ویلادنیز می توانید از طریق تماس با ما، با آنها ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17786
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه