صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نمارومی در لوکیشن محموداباد

خرید ویلا دوبلکس نمارومی در لوکیشن محموداباد

612

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17836
زمین
243 متر مربع
بنا
257 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس نمارومی در لوکیشن محموداباد

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس ساحلی در شهر محمودآباد، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

محمودآباد به عنوان یکی از شهرهای سرسبز شمال ایران شناخته می‌شود که در طی سال پذیرای خیل عظیمی از مسافرانی است که برای بهرمندی از آب و هوای بی نظیر این شهرستان به آن سفر می‌کنند؛ برخی از تهرانیان مایلند در تعطیلات آخر هفته سفری به شمال نداشته باشند و برای چند روزی از هوای پاک این شهرستان و به دور از استرس و هیجان زندگی در تهران به استراحت مشغول باشند.

در صورتی که شما نیز یکی از افرادی هستید که به منطقه محمودآباد زیاد سفر می کنید، خرید ویلا در محمودآباد می‌تواند یک پیشنهاد بی نظیر برای شما به حساب آید؛ ویلاهای موجود در محمودآباد به دلیل دارا بودن کیفیت ساخت بی نظیر و ظاهری و خارق‌العاده می توانند چشم خریداری را به خود جلب نمایند.

با توجه به اینکه محمودآباد یکی از شهرستان‌های دارای خط ساحلی می باشد، از این ویلا های بسیاری در نزدیکی دریا ساخته شده اند؛ ویژگی های منحصر به فرد ویلا ساحلی سبب شده است، تا علاقه مندان به دریا تلاش کنند تا در نزدیکی دریا نسبت به خرید ویلا اقدام نمایند؛ به همین منظور ویلادنیز برای این دسته از خریداران ویلا نیز پیشنهادات فوق العاده خواهد داشت که مطمئنا پس از تماس با کارشناسان این مجموعه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

محمودآباد شهری با آب و هوای مطبوع و جاذبه های گردشگری فراوان از جمله: آبشار آب پری، پارک جنگلی تشبندان، پارک طاباز، جنگل روستای اهلم، پارک ملت و غیره است که با سفر به این نقطه می توانید از تمامی زیبایی ها استفاده کنید؛ همچنین با خرید ویلا در این شهر می توانید صاحب ملکی در یکی از شهرهای تماشایی و خوش آب و هوای شمال شوید.

از اولین مزیتی که خرید ویلا در شمال، خرید ویلا ساحلی، ویلا جنگلی یا ویلا شهرکی با موقعیت مناسب همراه خود دارد، این است که در فصول مختلف سال و در تعطیلات می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه به محل اقامتتان سفر کنید و نهایت لذت را ببرید و لحظات به یاد ماندنی برای خود ثبت کنید.

خرید ویلا در شمال این امکان را به شما می دهد حتی برای مدت کوتاه از هیاهوی شهر، آلودگی و زندگی یکنواخت آپارتمان‌نشینی دور باشید و به نقطه زیبا سفر کنید و از هوای پاک آن نهایت استفاده را ببرید و زندگی متفاوتی و خاطره انگیزی را دور از مشکلات شهری تجربه کنید.

این ویلا دارای ۲۴۳ متر زمین و ۲۵۷ متر بنای دوبلکس می باشد؛ در این بنا سه خواب تعبیه شده است که برای راحتی شما عزیزان در هر یک ازخواب ها از مستر استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز به صورت کنترهای مجزا از هم نصب شده است؛ این ویلا دارای روف گاردن می باشد که می توانید به راحتی اطراف آن لذت ببرید؛ یکی از مزایای خوب این ویلا داشتن سند تک برگ است که شما می توانید با خرید ویلا سنددار مالکیت خود را نسبت به به ویلا اثبات کنید؛ یکی دیگر از مزایای این ویلا اقساطی بودن آن است؛ یعنی شما با خرید ویلا اقساطی می توانید، نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که درسمت راست هر آگهی قرار دارد و مشاورین ویلا دنیز در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده این مجموعه ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17836
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه