صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ جنگلی در شمال

خرید ویلا باغ جنگلی در شمال

805

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18126
زمین
400 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ جنگلی در شمال

 

چنانچه ویلایی در شمال به صورت کاملا مهندسی و معماری خاص طراحی شده باشد، متقاضی بیشتری دارد، و افراد به دنبال خرید ویلا در شمال با بهترین متریال و امکانات هستند، از این سوی مشاورین مجرب ویلا دنیز به شما خریداران محترم این ویلای دوبلکس جنگلی در چمستان را معرفی می کنند، در ادامه ی این آگهی به صورت تکمیلی به امتیازات این ویلا می پردازیم.

این ویلای دوبلکس جنگلی دارای 400 متر مربع مساحت زمین و 150 متر مربع مساحت زیربنای این ویلای ارزنده می باشد، این ویلا در آپادانا چمستان در یکی از شهرک های برند توسط مهندسین و معماران چمستان طراحی و احداث شده است.

این ویلا در شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته دارای امنیت بالا می باشد، از این سوی خرید ویلا شهرکی بهترین گزینه برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال محیطی با امنیت بالا هستند، گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد.

این ویلای دوبلکس دارای طراحی داخلی و امکاناتی به صورت زیر می باشد؛

این ویلا دارای 3 اتاق به صورت مستر، با متراژ استاندارد و امکانات کامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد دیواری از بهترین کیفیت برخوردار می باشد، سرویس گرمایشی و سرمایی این ویلا به صورت، گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه، کولر اسپلیت می باشد، با وجود راه پله ای که در ویلا تعبیه شده است، می توانید به طبقه بعدی دسترسی داشته باشید، و امکانات دیگر می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و استخر در حیاط اشاره نمود.

 افرادی که به دنبال خرید ویلا استخر دار در شمال هستند، می توانند این ویلا را مد نظر داشته باشند، استخر این ویلا در حیاط قرار داشته با سرامیک و کاشی های به رنگ آبی و سفید یک هارمونی جذابی را به وجود آورده است، شما با خرید این ویلای جنگلی استخر دار، دیگر نیاز به شنا در استخر شهر نخواهید داشت، شنا کردن در استخر باعث القای آرامش می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست به بخش درباره ما کلیک کنید.

قیمت این ویلا با توجه به امکانات و امتیازات فوق العاده بسیار مناسب می باشد، از این سوی مشاوران مالی ویلا دنیز، خرید ویلا به قیمت را در چمستان به شما خریداران پیشنهاد می دهند، علاوه بر قیمت منصفانه، این ویلا دارای شرایط پرداخت به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط 4 ماه بدون بهره و معاوضه نیز ارائه گردیده است، شما می توانید اقدام به خرید ویلا اقساطی در چمستان نمائید.

این ویلا ویویی رو به کوهپایه و جنگل و رودخانه را دارا می باشد، شما با وجود پنچره های قدی ویلا می توانید با دیدن این طبیعت زیبا نهایت لذت را ببرید.

خرید ویلا دوبلکس برای آن دسته عزیزانی که به دنبال ویلاهای لوکس و مدرن هستند، بسیار مناسب می باشد، برای بازدید از این ویلای شیک کافیست با مشاورین ویلا دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

برای دریافت هر گونه پاسخ برای سوالات خود، می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز که آماده خدمت رسانی به شما می باشند، اطلاعات لازم را کسب نمائید.

برای تماس با مجموعه دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید. 


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18126
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه